واندر وومن فورتنایت
یحیی رحیمی

واندر وومن به بازی Fortnite می‌آید؛ آموزش دریافت به‌صورت رایگان

یحیی رحیمی 26 مرداد 1400 بدون دیدگاه
2,832 بازدید

شرکت اپیک گیمز به‌صورت رسمی از حضور ابرقهرمان محبوب کمیک‌های دی‌سی در بازی Fortnite خبر داده و از هفته‌ی آینده می‌توانید به‌جای شخصیت واندر وومن بازی کنید. تابه‌حال شخصیت‌های مهمی از دنیای مارول و دی‌سی به بازی فورتنایت اضافه‌شده‌اند و حضور واندر وومن، کلکسیون ابرقهرمانان بازی را تکمیل می‌کند. بسیاری انتظار داشتند که هنگام اکران فیلم واندر وومن 1984، این کاراکتر به Fortnite اضافه شود؛ اما این اتفاق چند سال بعد رخ داد و می‌توان از اواسط هفته، اسکین جدید را خریداری کرد.

حضور واندر وومن در بازی Fortnite قبلاً توسط یکی از افشاگران معتبر درز پیداکرده بود و سرنخ‌هایی از حضور این بانو قدرتمند در بازی داشتیم. حال که سوپرمن و بتمن برای فورتنایت معرفی‌شده‌اند، حضور واندر وومن کلکسیون ابرقهرمان‌های دی‌سی را تکمیل خواهد کرد. بر اساس مطلب منتشر یافته توسط اپیک گیمز، دو نسخه‌ی متفاوت از «زن شگفت‌انگیز» در فروشگاه موجود خواهد شد. یک نسخه‌ی استاندارد که مشابه تصویر زیر است و یک مدل با زره مخصوص که ازنظر ظاهری تفاوت اندکی دارد.

واندر وومن Fortnite

افرادی که اسکین واندر وومن را در فورتنایت خریداری کنند، قادر به دریافت یک گلایدر طلایی‌رنگ، صفحه‌ی لودینگ با تم ابرقهرمانان دی‌سی و همچنین لباس پرزرق‌وبرق دیانا را دریافت خواهند کرد. طراحی ظاهر «زن شگفت‌‌انگیز» با استراتژی طراحی لارا کرافت انجام‌شده و تقریباً ترکیبی از تمامی مدل‌های مختلف واندر وومن را می‌بینیم تا طرفداران راضی باشند. می‌توانید از روز 27 مرداد، اسکین جدید را از طریق فروشگاه بازی خریداری کنید. درصورتی‌که علاقه‌مند به دریافت ابرقهرمان جدید هستید و علاقه‌ای به پرداخت هزینه ندارید، بهتر است ادامه‌ی مطلب را مطالعه کنید.

واندر وومن Fortnite

نحوه‌ی دریافت «واندر وومن» در بازی Fortnite

اپیک گیمز برای افرادی که مایل به پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته‌شده برای شخصیت واندر وومن نیستند، یک فرصت جالب قرار داده و می‌توانید با شرکت در جام قهرمانی جدید که روز 27 مرداد شروع می‌شود، شانس خود را برای دریافت اسکین «زن شگفت‌انگیز» افزایش دهید. برای این کار لازم است همراه دوست خود، حدود 10 مسابقه را به‌صورت کامل انجام دهید و تا می‌توانید، امتیاز بیشتر دریافت کنید. هر تیمی که بتواند بیشترین امتیاز را دریافت کنید، اسکین جدید را به‌صورت رایگان دریافت خواهد کرد.

دقت کنید که تنها سه ساعت برای اتمام 10 مسابقه فرصت دارید و این جام قهرمانی دیگر تکرار نمی‌شود. کافی است همراه دوستتان در مسابقات شرکت کنید و امتیازهای موجود را جمع‌‌آوری کنید. کسب مقام اول در جام گفته‌شده، 42 امتیاز را به تیم می‌بخشد و این رقم برای جایگاه‌های دوم و سوم، به ترتیب:‌ 36 و 32 امتیاز است. جالب است که حتی تیم آخر هم یک امتیاز دریافت خواهد کرد؛ اما واضح است که شانس دریافت شخصیت واندر وومن را از دست خواهد داد. اگر مهارت زیادی در بازی Fortnite دارید، حواستان به رویداد جدید باشد.

از دیگر شرط‌های شرکت در مسابقه، فعال بودن گزینه‌ی تائید دومرحله‌ای و استفاده از اکانت با سطح بالای 30 است. روز چهارشنبه حواستان به تغییرات بزرگ فورتنایت در بخش Career باشد. نظر شما چیست؟

منبع: EpicGames

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.