Hades
علی رحمانیان

بازی Hades در رویداد این هفته‌ی ایکس باکس حضور ندارد

علی رحمانیان 4 فروردین 1400 بدون دیدگاه
460 بازدید

Hades یک از بزرگ‌ترین غافل‌گیری‌های سال 2018 بود که انصافاً فراتر از انتظار ظاهر شد، این بازی در سال 2020 به‌صورت کامل برای پلتفرم‌های PC و Nintendo Switch عرضه گردید و علاوه بر استقبال و فروش بالای خود و همچنین کسب نمره‌های عالی از سوی منتقدان، توانست جوایز بسیاری ازجمله جایزه‌ی بهترین بازی Indie سال 2020 را از آن خود کند. با تمام این حرف‌ها تعجبی هم ندارد که بازیکنان دیگر پلتفرم‌ها مشتاقانه منتظر تجربه‌ی این بازی بزرگ و منحصربه‌فرد باشند، چندی پیش تصویری از Hades در تبلیغ رویداد جدید ایکس باکس مشاهده شد و طرفداران بازی خوشحال شدند که این عنوان بالاخره قرار است برای کنسول‌های ایکس باکس هم منتشر شود، البته این تصویر کمی بعد هم حذف شد و حال طبق اطلاعات جدید مشخص‌شده که به‌اشتباه در صفحه‌ی توئیچ قرارگرفته بود.

Glenn Gregory، رئیس تیم تبلیغاتی ID@Xbox برای رفع انتظارات غلط برخی از طرفداران به‌تازگی در حساب توئیتر خود پستی به اشتراک گذاشته و می‌گوید که Hades قرار نیست در جمع بازی‌های رویداد جدید ایکس باکس حضورداشته باشد و تصویری که اخیراً از بازی منتشرشده فقط یک خطا بود.

سلام، فقط برای اینکه انتظارات صحیحی از رویداد این هفته داشته باشید، باید بگویم که خیر بازی Hades جزو برنامه‌های این نمایش نیست و حضور آن در تصویر منتشر‌شده فقط یک اشتباه بود.

Hades

این خبر برای دارندگان کنسول‌های ایکس باکس ناامیدکننده به نظر می‌رسد چراکه این بازی فعلاً برای پلتفرم آن‌ها منتشر نخواهد شد، با‌این‌حال هنوز هم بازی‌های مورد انتظار زیادی وجود دارند که قرار است در رویداد آخر هفته به نمایش دربیایند؛ بازی‌هایی محبوبی مثل The Ascent و.Second Extinction بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 هم قرار است در این رویداد حضورداشته باشد ولی نمایش جدیدی از گیم پلی آن منتشر نخواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.