پارسی گیم

دانلود بازی Transistor برای PC

پارسی گیم 16 اسفند 1398 بدون دیدگاه
6,889 بازدید

دانلود بازی Transistor برای کامپیوتر

هوش مصنوعی و ربات‌ها آرام در حال رسیدن به نقطه‌ای ترسناک هستند. فرض کنید روزی این ربات‌ها آگاهی به دست آورند و به این نتیجه برسند که باید دنیا را نابود کنند، آن موقع باید چه‌کار کنیم؟ با در نظر گرفتن این ایده، استودیو Supergiant Games اولین عنوان خود را به نام بازی Transistor راهی بازار کرده است. این بازی شمارا با خواننده‌ای زن آشنا می‌کند که دچار زندگی عجیب می‌شود و به ناگاه گروهی از ربات‌ها برای نابودی او دست‌به‌کار می‌شوند. این گروه هدف بزرگی در ذهن دارند و می‌خواهند هر طور شده شهر را به نابودی بکشانند؛ این وسط شما تنها و بدون سلاح باید برای بقای خود همه کار انجام دهید.

همان‌طور که گفتیم داستان بازی Transistor حول خواننده‌ای زن می‌گردد که توسط ارتشی از ربات‌ها به نام Camerata موردحمله قرارگرفته است. او برای فرار به مکانی عجیب می‌رسد و به ناگاه در زیرزمین یک ترانزیستور اسرارآمیز پیدا می‌کند. کم‌کم از دل آن‌یک شمشیر بیرون می‌کشد و هرچند که سلاح برای او بسیار سنگین و زمخت است اما مجبور است برای دفاع، از آن استفاده کند. او به لطف نیروی عجیبی که به دست آورده است، می‌تواند بر افراد زیادی چیره شود. با نگه‌داشتن زمان می‌توان افراد زیادی را به ناگاه نابود کرد اما نباید گول آن را بخورید که یارای نبرد با تک‌تک دشمنان هستید. در کل 16 قابلیت منحصربه‌فرد برای این شخصیت وجود دارد که باید به‌مرورزمان آن‌ها را به دست آورید. این بازی تنها به کشتن و نبرد خلاصه نمی‌شود و برای پیشرفت نیاز به تفکر زیادی دارد. جدا از آن سؤال‌های حل‌نشده زیادی وجود دارند که شما باید پاسخی برایشان پیدا کنید.

بازی Transistor نوعی جادوی روح انسان است که قدرت فهم ما را نسبت به آنچه شدنی است برتری می‌دهد. ترانزیستورها بخش بزرگی از بازی هستند و آن‌ها می‌توانند مانند انسان‌ها سخن بگویند بعد از ارتباط با آن‌هاست که کم‌کم همه‌چیز را خواهید فهمید. صدای شخصیت اصلی ازدست‌رفته است و برای به دست آوردن دوباره‌اش باید کارهای زیادی انجام دهید و از کشتن تا موتورسواری در محیط شهر را پیش رو خواهید داشت. جلوه‌های بصری بازی به‌خوبی حس این شهر عجیب و اتفاقات پیش‌آمده را منتقل می‌کند. منتقدان نمرات فوق‌العاده‌ای به این بازی اهدا کرده‌اند و تحسین زیادی را روانه توسعه‌دهندگان کرده‌اند. اگر به این بازی علاقه دارید پیشنهاد ما Disco Elysium و GRIS است.

در ادامه برای دانلود بازی Transistor با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 32-bit
Processor: Dual Core CPU – 2.6ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB of VRAM: Intel HD 3000 GPU / AMD HD 5450 / Nvidia 9400 GT
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 32-bit
Processor: Dual Core CPU – 2.6ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB of VRAM: Intel HD 3000 GPU / AMD HD 5450 / Nvidia 9400 GT
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From the creators of Bastion, Transistor is a sci-fi themed action RPG that invites you to wield an extraordinary weapon of unknown origin as you fight through a stunning futuristic city. Transistor seamlessly integrates thoughtful strategic planning into a fast-paced action experience, melding responsive gameplay and rich atmospheric storytelling. During the course of the adventure, you will piece together the Transistor’s mysteries as you pursue its former owners.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.