دانلود بازی Hades برای PS5
دانلود بازی Hades برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Hades برای PS5

پارسی گیم 30 مرداد 1400 بدون دیدگاه
1,044 بازدید

دانلود بازی Hades برای پلی استیشن 5

هادس در اساطیر یونانی به فرمان روای مردگان و جهان زیرزمینی مشهور است. او در جدال با دیگر برادرانش، قرعه بدی دریافت کرد و مستقیم به دنیای زیرزمینی تبعید شد. هادس نه‌تنها در افسانه‌های یونانی بلکه در بازی‌های ویدیویی مانند خدای جنگ هم حضور گرمی دارد. استودیو Supergiant Games به‌تازگی بازی جدیدی بر اساس این خدای یونانی خلق کرده که با نظرات مثبت طرفداران و منتقدان مواجه شده است. بازی Hades شمارا به تاریک‌ترین کابوستان می‌برد: دنیای مردگان؛ شمشیر به دست گرفته و هر آن‌کس که سد راهتان می‌شود را با نابود کنید و بالاخره خود را از این جهنم به‌تمام‌معنا نجات دهید. هیچ بازی مانند هیدز نمی‌تواند آدرنالین را به خون شما تزریق کند.

داستان بازی Hades با شروع تماشایی آغاز می‌شود. شما کنترل فردی به نام زاگرئوس را به دست می‌گیرید که درواقع پسر هادس است. دنیای مردگان جز تاریکی و وحشت چیزی برای شما ندارد و برای همین است که تصمیم به خروج از آن و رفتن به کوه المپ می‌گیرید، هادس اما اجازه چنین چیزی را به شما نمی‌دهد. مانند هر بازی دیگری برای رسیدن به هدف باید با چالش‌های بزرگی دست‌وپنجه نرم کنید و پدرتان، هادس، هم دشمنان زیادی را سد راهتان قرار می‌دهد که باید آن‌ها را با ضرب شمشیر به آن دنیا بفرستید. این دنیای زیرزمینی مملو از چالش‌های بسیار سخت و اتاق‌های پیچ در پیج است که حسابی گیجتان می‌کند. در طول بازی به سرزمین‌های افسانه‌ای مانند تارتاروس و معبد استیکس سفر خواهید کرد و دشمنان مختلف را با استفاده از دوربین ایزومتریک بازی نابود می‌کنید. هرکدام از بخش‌های بازی با استایل خاصی طراحی‌شده که به‌خوبی همان حس و حال جهنم را منتقل می‌کنند.

هرکدام از مراحل بازی Hades دارای اتاق‌های بسیاری است که باید علامت‌های روی آن‌ها را بشناسید تا اتاق موردنظر خود را انتخاب کنید. مثلاً علامت خدای دریا، یک نیزه سه شاخ آبی‌رنگ است یا نشان خدای عشق هم یک قلب صورتی است. ورود به هرکدام از این اتاق‌ها روند داستان و گیم پلی را تغییر می‌دهد. مبارزات بازی بسیار نفس‌گیر و جذاب دنبال می‌شوند که هوش از سر شما خواهند برد. در طول بازی باشخصیت‌های مهمی مانند زئوس و آتنا روبه‌رو می‌شوید که هرکدام توانایی خاصی به شما می‌بخشند. ارتقای توانایی شخصیت اصلی یکی از الزامات است و بدون قدرت‌های افسانه‌ای، هیچ شانسی برای بقا در این بازی نخواهید داشت. بازی Hades افراد زیادی را شیفته خودکرده و تابه‌حال نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده است. اگر عاشق بازی‌های هک اند اسلش و ایزومتریک هستید، گزینه‌های دیگری مانند Dead Cells و Children of Morta را از دست ندهید.
در ادامه برای دانلود بازی Hades با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Hades is a god-like rogue-like dungeon crawler that combines the best aspects of Supergiant’s critically acclaimed titles, including the fast-paced action of Bastion, the rich atmosphere and depth of Transistor, and the character-driven storytelling of Pyre.
As the immortal Prince of the Underworld, you’ll wield the powers and mythic weapons of Olympus to break free from the clutches of the god of the dead himself, while growing stronger and unraveling more of the story with each unique escape attempt.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.