دانلود بازی End State برای PC
دانلود بازی End State برای PC پارسی گیم

دانلود بازی End State برای PC

پارسی گیم 30 آذر 1401 1 دیدگاه
21,685 بازدید

دانلود بازی End State برای کامپیوتر

گیم پلی تاکتیکی برای بسیاری از بازی‌ها می‌تواند جذاب باشد. این سبک از گیم پلی مانند تجربه یک بورد گیم پیچیده یا شطرنج بوده که مهره‌های شما قابلیت‌های ویژه و متعددی دارند. همچنین سوژه‌های بسیاری در بازی‌های استراتژیک تاکتیکی می‌توان یافت، از حمله فضایی‌ها گرفته در سری XCOM تا بازی‌های Wartales و Desperados. بازی End State از استودیو Finger Squad یک عنوان جذاب تاکتیکی با مبارزات نوبتی بوده که نبردهای مدرن امروزی را به تصویر می‌کشد تا با کمک افراد ماهر و زبده در این امر به نبرد با تروریست‌ها بروید.

این بازی هنوز در مراحل تولید قرار داشته و بسیاری از ویژگی‌هایش به‌تدریج پیشرفت کرده و بیشتر می‌شود. شما کنترل یک گروه از افراد ماهر و نظامی را بر عهده می‌گیرید تا شبکه‌ای از گروه‌های تروریستی را از بین برده و خنثی کنید. گیم پلی بازی جدای از عناصر کلاسیک و اصلی سبک نوبتی و تاکتیکی، عناصر جدیدی را در دل خود جای داده که می‌تواند تجربه بازی را برای شما لذت‌بخش‌تر کند. یکی از این موارد سیستم واکنش دشمنان بوده که بسته به میدان دید شما و آن‌ها تغییر کرده و احتمال برخورد گلوله‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. ویژگی دیگر عملکرد واقع‌گرایانه گلوله‌ها بوده که هر کدام تأثیر و تعامل متفاوتی با اجسام و محیط داشته و دوربینی برای دنبال کردن مسیر گلوله‌ها نیز وجود دارد، چیزی که در سری بازی‌های Sniper تجربه کردید.

در طول مراحل باید به خوبی تصمیم‌های درستی بگیرید و از تاکتیک مناسب استفاده کنید. تمامی مبارزات نوبتی بوده و در هر نوبت امکان انجام اعمال محدودی را خواهید داشت. تخریب پذیری محیط، گرافیک قابل قبول و وجود بیش از 10 مدل سلاح مختلف از جمله مواردی است که تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های XCOM 2 و Wasteland 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی End State برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10, Windows 11
Processor: Intel® i5-4200m 2.50GHz or similar.
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® 750M or similar with at least 2GB Video RAM, 1280×720 minimum resolution.
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or Windows 11
Processor: Intel i7 6700k 4 GHz or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970 or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

This game is still highly in development, if you want to have the full experience it’s better to wait until full release. We hope you will give us feedback during development to help us improve the game. In END STATE you manage an international mercenary company hired to track down a network of terrorists in a war-torn country where warring rebel groups, criminal organizations and private security forces fight for power.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    mh

    مهمان

    هعی بدک نبو برا افرادی ک حوصله دارن و وقت گذرونی بدک نی . تمومش کردم

    پاسخ دهید