دانلود بازی Away The Survival Series برای PC
دانلود بازی Away The Survival Series برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Away The Survival Series برای PC

پارسی گیم 7 مهر 1400 بدون دیدگاه
5,865 بازدید

دانلود بازی Away The Survival Series برای کامپیوتر

نوآوری در صنعت بازی‌های ویدیویی چیزی است که سازندگان باید دائم به آن توجه داشته باشند تا کلیشه و تکراری شدن را از عناوین تولیدشده دور کنند. برای همین پرداختن به ایده‌ها و سوژه‌های جدید، هم می‌تواند ریسک بالایی داشته باشد و هم عامل محبوبیت بازی شود. بازی Away The Survival Series از استودیو Breaking Walls عنوانی متفاوت در سبک ماجرایی بوده که زندگی را از دید موجودات کوچک‌تر طبیعت به شما نشان می‌دهد.

داستان اصلی بازی در مورد یک سنجاب پرنده جذاب بوده که عازم ماجرایی برای نجات خانواده‌اش شده است. این ماجراجویی، شما را به مناطق مختلفی از طبیعت می‌برد که مملو از مناظر زیبا و همچنین خطرهای متعدد است. تجربه این بازی مانند کارگردانی یک مستند از حیات‌وحش بوده که همه‌چیزش را خودتان تعیین می‌کنید و از این حیث، کاملاً تجربه‌ای متفاوت و نوآورانه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

زندگی در طبیعت علاوه بر زیبایی‌هایش، چالش‌های متعددی دارد. در طول بازی یک راوی همراهتان شده و اعمال و حرکات شما و همچنین تعامل با دنیای پیرامونتان را شرح می‌دهد. در طول ماجراجویی‌های خود، حیوانات مختلفی را ملاقات می‌کنید که برخی از آن‌ها وحشی و مهاجم هستند. همچنین با بالارفتن از درخت‌ها می‌توانید توانایی پرواز این سنجاب را امتحان کرده و مسیرهای طولانی را با معلق بودن در هوا طی کنید.

بازی فعالیت‌های فرعی مختلفی را نیز در دل خود جای داده تا بتوانید ساعات متعددی در دنیای آن سرگرم باشید. علاوه بر جنگیدن با موجودات کوچک‌تر، باید با استفاده از استتار و مخفی شدن، از دید شکارچیان وحشی و بزرگ پنهان بمانید. همچنین به‌جز این سنجاب پرنده، می‌توانید در قالب موجودات دیگری مانند سوسک، مارمولک ، خرچنگ و…. نیز در طبیعت گشت گذار کنید. برای بازی کردن با آن‌ها ابتدا باید هرکدام را در نقاط مخفی موجود در مراحل پیدا کنید. این بازی تجربه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد که شاید مشابهش را تا به ‌حال در هیچ عنوان دیگری ندیده باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Eastward و Death’s Door را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Away The Survival Series با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 or AMD equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i7 4th Gen+ or AMD Ryzen 1600+
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GTX 1070
DirectX: Version 12
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Follow the story of a young sugar glider on a journey to save his family. Your adventures will take you across vast environments as you discover a vibrant world brimming with life. But beware of the dangers that lie ahead…
Glide among the trees, fight dangerous predators, and explore beautiful environments through the eyes of a sugar glider — all while a narrator describes your every move.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.