God of War
یحیی رحیمی

سازنده God of War به دنبال یک نویسنده ارشد برای یک اثر معرفی نشده است

یحیی رحیمی 24 اسفند 1399 بدون دیدگاه
573 بازدید

می‌دانیم که استودیو Santa Monica سونی در حال کار روی نسخه بعدی فرانچایز God of War است. بازی God of War Ragnarok اوایل سال جاری شمسی معرفی شد و از آن زمان تابه‌حال هیچ اطلاعی از روند توسعه آن پیدا نکرده‌ایم. این باعث نشده تا استودیو به فکر عناوین بعدی نباشد و امروز آگهی استخدامی برای یک نویسنده ارشد که قرار است روی یک پروژه معرفی نشده کار کند، منتشرشده است.

استودیو Santa Monica آگهی کاری جدید را از طریق اکانت توییتر خود منتشر کرده است. اگرچه این آگهی، اطلاعاتی از بازی در اختیار ما نمی‌گذارد اما می‌دانیم که این نویسنده باید یک داستان نو بیافریند. استودیو در متن آگهی قید کرده که« کاندیدای ایدئال باید تسلط کافی روی داستان‌پردازی داشته باشد و از رابطه عمیق میان گیم پلی و داستان آگاه باشد. این فرد مسئول ایجاد خط داستانی قدرتمند، شخصیت‌های بی‌نظیر و دیالوگ‌های مسحورکننده خواهد بود و جدا از آن، وظیفه ایجاد یک تیم از نویسندگان را هم بر عهده خواهد داشت.»

God of War

آگهی منتشرشده به یک پروژه جدید اشاره می‌کند و بعید است که این فرد روی توسعه بازی God of War Ragnarok کار کند. استودیو در ادامه مسئولیت‌های دیگری ازجمله: رهبری، ایجاد و مدیریت گروهی از نویسندگان در طول فرایند توسعه بازی را برشمرده است. در حال حاضر هیچ اطلاعات موثقی از این فرانچایز جدید در دست نیست اما کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War، چند سال پیش علاقه خود را نسبت به خلق یک فرانچایز جدید نشان داده بود.

سونی با ورود به نسل نهم کنسول‌ها دست به گسترش استودیوهای خود زده است و سرمایه‌گذاری بیشتری در این زمینه انجام داده است. ممکن است توسعه خدای جنگ جدید با این فرانچایز تازه به‌طور هم‌زمان دنبال شود. نظر شما چیست؟

منبع: PushSquare

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.