the last of us part II
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های ماه ژوئن پلی استیشن: The Last of Us Part II صدرنشین

یحیی رحیمی 19 تیر 1399 بدون دیدگاه
859 بازدید

بازی The Last of Us Part II ماه گذشته میلادی به بازار راه پیدا کرد. ناتی داگ تمام تلاش خود را در این بازی پیاده کرده است و شاهد فروش و امتیازهای خوبی هم بوده است. البته حاشیه هایی وجود داشته است اما ماهیت اصلی بازی همه این حاشیه ها را در طول زمان به دست فراموشی می سپارد. این بازی موفق به کسب مقام اول فروش ماه گذشته فروشگاه پلی استیشن شده است.

سونی در وبلاگ پلی استیشن از پرفروش ترین بازی های ماه گذشته فروشگاه دیجیتالی در آمریکا و اروپا پرده برداشته است. بر اساس آن بازی The Last of Us Part II صدرنشین است و توانسته عنوان های Call of Duty Modern Warfare و GTA V را به پایین جدول براند. هر چند که بازی اواخر ماه میلادی منتشر شد اما باز هم موفق به کسب صدر جدول شده است.

صدرنشینی این بازی اتفاق شکه کننده ای نیست. در طول هفته های گذشته خبرهای مختلفی در مورد میزان فروش این بازی شنیده ایم. لست آف آس 2 موفق به فروش 4 میلیون نسخه در سه روز اول شد که در نوع خود رکورد بزرگی حساب می شود. به زبان دیگر، این سریع ترین بازی است که موفق شده تنها در طول سه روز چنین میزان فروشی داشته باشد که تمام طرفداران انتظار چنین چیزی را داشتند.

    1. The Last of Us Part II
    2. Call of Duty: Modern Warfare
    3. Grand Theft Auto V
    4. EA SPORTS FIFA 20
    5. Minecraft
    6. The Last Of Us Remastered
    7. Marvel’s Spider-Man
    8. Minecraft Dungeons
    9. UNO
    10. TOM CLANCY’S RAINBOW SIX SIEGE

در لیست بازی های واقعیت مجازی، عنوان GORN در آمریکا صدرنشین شده است و این Beat Saber است که صدر جدول را در اروپا به دست گرفته است. در ادامه بازی های دیگری چون The Walking Dead: Saints & Sinners هم دیده می شوند. در لیست بازی های مجازی، Call of Duty Warzone مقام اول را در دست دارد و Fortnite و Apex Legends مقام بعدی را کسب کرده اند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.