Little-Nightmares-2
علی رحمانیان

فروش بیش از یک میلیون نسخه از بازی Little Nightmares 2: موفقیتی بی نظیر

علی رحمانیان 22 اسفند 1399 بدون دیدگاه
670 بازدید

شرکت Bandai Namco با همکاری استودیوی Tarsier حدود یک ماه پیش دست به انتشار یک بازی فوق‌العاده در سبک ترسناک و معمایی زدند و آن بازی چیزی نیست جز Little Nightmares 2. داستان این نسخه ادامه‌ی داستان بازی اول را روایت می‌کند ولی شخصیت اصلی Little Nightmares یعنی Six این بار به‌عنوان یک کاراکتر کمکی و پشتیبانی‌کننده در بازی حضور دارد و شما کنترل شخصیت دیگری به نام Mono را به عهده می‌گیرید. Little Nightmares 2 در کل به‌مانند قسمت اول توانست تا حد زیادی انتظارات بازیکنان را از خود برآورده کند، نقدها و نمره‌های بازی هم که پیش‌ازاین تقدیمتان شد نشان‌دهنده‌ی همین موضوع هستند. حال ظاهراً این بازی در همین مدت کم انتشارش فروش فوق‌العاده‌ای را هم تجربه کرده است.

شرکت Bandai Namco به‌تازگی در حساب رسمی توئیتر خود اعلام کرده که بازیLittle Nightmares 2 از زمان انتشارش بیشتر از دو میلیون نسخه فروش داشته است و این برای سازندگان یک موفقیت عالی محسوب می‌شود، مخصوصاً که بازی آن‌ها عنوانی Indie هم هست. حال اگر این موضوع را در نظر بگیریم که تنها یک ماه از انتشار بازی گذشته، میزان فروش آن حتی بیشتر هم قابل‌ستایش می‌شود.

البته چندی پیش تأیید شد که استودیوی Tarsier از شرکت مادر خود یعنی Bandai Namco جداشده است و حالا در زیرمجموعه‌ی شرکت Embracer Group قرار دارد. بااینکه استودیوی Tarsier دیگر قرار نیست روی عنوان Little Nightmares کار کند ولی Bandai Namco خاطرنشان کرده که در آینده بازهم روی این آی پی سرمایه‌گذاری خواهد کرد، ولی اینکه چه تیم سازنده‌ای نسخه‌ی جدید را توسعه می‌دهد مشخص نیست.

Little Nightmares II

بازی Little Nightmares 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One، Nintendo Switch، Google Stadia و رایانه‌های شخصی منتشر‌شده و همچنین در سال جاری قرار است برای کنسول‌های نسل نهمی هم در‌دسترس قرار بگیرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.