بازی Little Nightmares 2
علی رحمانیان

نقد ها و نمرات بازی Little Nightmares 2 منتشر شد

علی رحمانیان 22 بهمن 1399 3 دیدگاه
1,189 بازدید

اگر نسخه‌ی اول Little Nightmares را بازی کرده باشید، دقیقاً می‌دانید که این بازی تجربه‌ای بسیار منحصربه‌فرد در سبک پازل و یک عنوان ترسناک بوده است؛ حال بازی Little Nightmares 2 هم به نظر همان تجربه‌ی مخوفی است که از آن انتظار داریم. شخصیت اصلی نسخه‌ی اول دختری بود به نام Six بود که برای فرار از منطقه‌ای تاریک به نام The Maw تلاش می‌کرد، نسخه دوم نیز ادامه‌ی همین داستان و وقایع بعد از خروج Six از منطقه‌ی The Maw را دنبال می‌کند ولی این بار با شخصیت دیگری به نام Mono آشنا می‌شوید و کنترل او را در اختیار دارید. البته پس از مدتی با شخصیت Six هم برخورد خواهید داشت و او با شما همراه خواهد شد.

درحالی‌که هنوز یک روز دیگر به انتشار بازی Little Nightmares 2 باقی مانده، منتقدانی که بازی را زودتر تجربه کرده‌اند به نقد و بررسی آن پرداخته‌اند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، Little Nightmares 2 نقدهای مثبت منتقدان را به خود جذب کرده است و همین ارزش تجربه‌ی بازی را مشخص می‌کند. در ادامه برخی از نقد و بررسی‌های بازی Little Nightmares 2 را باهم می‌خوانیم.

Game Informer (9.25/10)

یکی از نکته‌های موردعلاقه‌ی من راجع به نسخه‌ی اول بازی وجود دنیایی مخوف و تلاش شخصیت Six برای بقا در آن بود. پایان بازی هم بسیار مبهم بود و برداشت‌های مختلفی می‌شد از آن داشت. حال Little Nightmares 2 هم در کنار معرفی المان‌های جدید، همان ویژگی‌ها را حفظ کرده، ولی بازهم پایان شکه ‌کننده و مبهم این نسخه مرا با تعداد زیادی سؤال بی‌جواب تنها گذاشت.

DualShockers (9/10)

گرچه مشکلات نورپردازی و طراحی عمق‌های محیط گاهی از تأثیر لحظات پرتپش بازی کم می‌کردند اما Little Nightmares 2 بیشتر روایتی سینمایی دارد تا لحظاتی پر از اکشن! گرچه طراحی محیط از نسخه‌ی اول ضعیف‌تر بود ولی اکثر نکات بازی دچار بهبودی زیادی شده‌اند.

Pure Xbox (8/10)

بعضی از لحظات پرتنش و اکشن بازی دارای نواقصی بودند و گاهی راه بازیکن را سد می‌کردند که این از رسیدن بازی به حداکثر پتانسیل خود جلوگیری می‌کند. بااین‌حال Little Nightmares II یک عنوان پرهیجان، پر از لحظات شوکه کننده و با چاشنی وحشت است که مدام به پیشروی در بازی تشویقتان می‌کند.

IGN (7/10)

Little Nightmares 2 مانند نسخه‌ی اول فضایی تاریک و سرد اما زیبا دارد. حضور شخصیت اصلی بازی قبل به‌عنوان شخصیتی همراه و کمک یار در این عنوان به کیفیت روایت داستان کمک زیادی کرده است. Six البته به‌عنوان یک ماشین حل پازل و معرف بازیکن به مکان‌های جدید و جذاب حضور ندارد که اگر این‌طور می‌بود، تجربه‌ی بازی را بهبود می‌بخشید.

Push Square (6/10)

Little Nightmares II به خاطر طراحی هنری منحصربه‌فردش ارزش تجربه دارد، گرچه وجود مشکلاتی در کنترلر بازی گاهی به مانعی برای بازیکن تبدیل می‌شود. سازندگان برای ساخت این عنوان بیش‌ازحد به آزمون‌وخطا روی آورده‌اند و این ناراحت‌کننده است. با این حال ویژگی‌هایی در این بازی وجود دارد که باعث می‌شود مدت‌ها بعد از اتمام آن در خاطرتان بماند و در خلق اثری ماندگار موفق عمل می‌کند.

نمرات بازی Little Nightmares 2

  1. The VG247 Review – 4/5
  2. True Gaming (Arabic) – 10
  3. Windows Central – 5/5
  4. Twinfinite – 4.5/5
  5. Game Informer – 9.25
  6. Metro – 9
  7. Game Spew – 9
  8. Nintendo Enthusiast – 9
  9. COGconnected – 9
  10. Shacknews – 9
  11. Worth Playing – 8.6
  12. Well Played – 8.5
  13. Destructoid – 8.5
  14. Game Watcher – 8.5
  15. AUS Gamers – 8.4
  16. Spazio Games (Italian)  – 8.1
  17. GamesRadar – 4/5
  18. Attack of the Fanboy – 4/5
  19. Hardcore Gamer – 4/5
  20. Game Rant 4/5
  21. Telegraph UK – 4/5
  22. True Achievements – 4/5
  23. TheSixthAxis – 8
  24. Gameblog (French) – 8
  25. Press Start – 7.5
  26. We Got This Covered –  3.5/5
  27. Push Square – 6
  28. Wccftech – 6

 نمرات بازی Little Nightmares 2

بازی Little Nightmares 2 در تاریخ 23 بهمن‌ماه برای پلتفرم‌های رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    mahdijr8

    مهمان

    سلام بازی منتشر و کرک شده مثل اینکه اگه میشه زودتر قرار بدین. باتشکر❤?

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mahdijr8

      مدیر سایت

      سلام
      قرار گرفت

  • Avatar

    علی

    مهمان

    خیلی وقت بود منتظرش بودم…
    و الان منتظرم تا تیم پارسی گیم توی سایتشون منتشرش کنن تا بتونم دانلودش کنم…..

    با سپاس فراوان!

    پاسخ دهید