Apex Legends
علی رحمانیان

نحوه‌ی اجرای بازی Apex Legends بر روی کنسول نینتندو سوییچ

علی رحمانیان 19 اسفند 1399 بدون دیدگاه
863 بازدید

تقریباً دو سال پیش زمانی که بازار ساخت بازی‌های بتل رویال حسابی داغ بود، Apex Legends منتشر شد و خوشبختانه در بین رقبای خود توانست موفق ظاهر شود. از دلایل موفقیت این عنوان می‌توان به تنوع بالای شخصیت‌ها و مهارت‌های آن‌ها، محیط‌های چشم‌نواز و صدالبته رایگان بودن بازی اشاره کرد که سهم زیادی در محبوبیت آن داشته‌اند. سازندگان این اثر حدود یک ماه پیش اعلام کردند که بازی در نهم ماه مارس یعنی امروز، راهی کنسول نینتندو سوییچ می‌شود. پیش‌ازاین تریلری هم منتشر شد که نحوه‌ی اجرای بازی را روی این کنسول نشان می‌داد ولی جزئیات زیادی به همراه نداشت، حالا اطلاعات جدیدی از عملکرد فنی این عنوان به اشتراک گذاشته‌شده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

Apex Legends

Andy Boggs، کارگردان فنی و مسئول پورت کردن بازی روی کنسول سوییچ، با مجله‌ی ژاپنی Famitsu درباره‌ی نسخه‌ی جدید Apex Legends صحبت کرده است؛ وقتی از او درباره‌ی نرخ فریم و رزولوشن این عنوان بر روی نینتندو سوییچ سؤال شد، او جواب داد که بازی در حالت داک با رزولوشن 720p و به‌صورت دستی با رزولوشن 576p اجرا خواهد شد، نرخ فریم بازی هم در هر دو حالت روی 30 FPS قفل‌شده است.

باید قبول کرد که استودیوی Panic Button کار بسیار بزرگی را برای پورت این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ به ثمر رسانده و واقعاً در آن موفق هم بوده است. چاد گرینر، کارگردان Apex Legends هم درگذشته بیان کرده است که به خلق تجربه‌ی بازی روی این کنسول افتخار می‌کند. Apex Legends قبلاً برای پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One و PC منتشرشده است و امروز هم در اختیار بازیکنان نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.