بازی Apex Legends
مهدی ملکی

محبوب‌ترین شخصیت‌های فصل 7 بازی Apex Legends مشخص شدند

مهدی ملکی 9 آذر 1399 بدون دیدگاه
452 بازدید

فصل 7 بازی Apex Legends دنباله‌رو سیاست‌هایی است که برای بازی‌های سرویس محور و Free-to-Play اعمال می‌شود؛ عرضه بیشتر و بیشتر محتوا، همان روندی به شمار می‌آید که برای جذاب نگه‌داشتن این عناوین لازم است. حال به نظر می‌رسد که بازی‌بازان از محتوای جدید حمایت کرده‌اند و ساعت‌های زیادی را صرف جان بخشیدن به شخصیت‌های دنیای این بازی کرده‌اند.

استودیو توسعه‌دهنده یعنی Respawn با انتشار آمار جدید، این موضوع را هدف رفته است که کدام یک از شخصیت‌های بازی هنوز در بین بازی‌بازان بیشترین محبوبیت را دارند و در فصل هفتم بازی به حکمرانی ادامه می‌دهند. در این بین ممکن است شخصیت‌هایی را ببینید که به طور شگفت‌انگیزی در جایگاه عجیبی ایستاده‌اند اما تعجب نکنید. همه‌چیز طبق سلیقه یک نفر پیش نمی‌رود؛ همه‌چیز طبق سلیقه همه‌کس پیش می‌رود. استودیو Respawn ابتدا خودش این سؤال را در توییتر مطرح کرد که کدام شخصیت‌ها مورداستفاده‌ترین آن‌ها در بازی محسوب می‌شود؛ پس از پاسخ‌های طرفداران،‌ بیش از این ما را منتظر نگذاشت و سؤال را پاسخ داد؛ شخصیت‌های Wraith، Bolldhound، Horizon، Octane و Lifeline به ترتیب بیشتر از هرکس دیگری در بازی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

توسعه‌دهنده بازی به تازگی مشخص کرده است که برنامه‌های بزرگی برای بازی دارد. برای مثال آن‌ها این طور اشاره کرده بودند که ما قرار است «بازی شوتری که فراتر از یک عنوان بتل‌رویال» ساده ظاهر خواهد شد را ببینیم.

کارگردان بازی Chad Grenier این‌گونه هدف خود را شرح می‌دهد:

chad grenier

بازی ما در حال حاضر یک عنوان بتل‌رویال است؛ فکر می‌کنم که اگر شما به آینده نگاه کنید، گفت و گو‌های ما را خواهید دید که شاید بازی را فراتر از یک عنوان بتل‌رویال محض ببریم. ما شخصیت‌های این بازی را داریم که مردم آن‌ها را دوست دارند. چگونه می‌توانیم به روش دیگری از آن‌ها استفاده کنیم؟ فصل هفتم Apex Legends فقط مربوط به معرفی یک نقشه جدید، یک شخصیت جدید و یا حالت جدیدی از تله‌پورت نبود. این فصل حس بیشتری از این‌ موارد را منتقل می‌کرد.

بازی Apex Legends هم اکنون روی تمام پلتفرم‌های مقصد به رایگان قابل تجربه است ولی مشخص نیست که تغییرات مورد نظر سازندگان بها و نحوه بازی کردن آن را به کدام سمت می‌برد.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.