یحیی رحیمی

هیرو جدید و Battle Pass بازی Apex Legends چهاردهم مارس منتشر خواهند شد

یحیی رحیمی 15 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,169 بازدید

به نظر می رسد که هفته آینده، هفته بزرگی برای بازی Apex Legends باشد. در چند روز گذشته کاربران Reddit پست های مختلفی در مورد یک هیرو جدید به نام Octane منتشر کرده اند که بیشتر گمانه زنی های پیرامون او از یک عکس که منتشر شده است بالا گرفته است.

دیگر اطلاعاتی از این هیرو جدید و همچنین تاریخ در دسترس قرار گرفتن آن نمی دانیم و تنها همگی روی اسمش که Octane است تاکید دارند و در خبرهای قبلی که پیرامون Battle Pass بازی بود، چنین نامی تکرار شده بود. این به کنار اما یک وب سایت دیگر جدیدا جزئیات بیشتری را از هیرو جدید Apex Legends منتشر کرده است و همچنین یک تصویر با کیفیت از آن را نیز در دست داریم.

apex_legends_octane
Octane

همان طور که می توانید ببینید، تصویر بسیار به تصویر فاش شده شبیه است و در نتیجه گمانه زنی های مطرح شده در Reddit نیز درست بوده اند. همچنین گفته می شود که Octane یک المان کلیدی در انتشار اولین Battle Pass بازی Apex Legends است. قرار است که این بتل پس در تاریخ 12 مارچ و روز سه شنبه در دسترس قرار گیرد و بحث در مورد بتل پس از زمانی که اولین نقشه راه آپدیت های بازی منتشر شد، بالا گرفته است.

تقریبا هیچ اطلاعی هم از محتوای Battle Pass در دست نداریم و مشخص نیست که قیمت و محتوای آن چه خواهد بود و به نظر می رسد که به زودی شاهد معرفی بتل پس و هیرو جدید خواهیم بود و در نتیجه کاری جز صبر کردن نداریم. گفتنی است که Apex Legends در یک ماه موفق به جذب 50 میلیون بازیکن شده است و این رقم هنوز در حال زیاد شدن است.

Apex Legends رکوردهای زیادی را درنوردیده است و حالا تیتر اصلی تمامی وب سایت های خبری است. اگر می خواهید مانند یک حرفه ای بازی کنید، حتما این آموزش ها را بخوانید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.