Fallout
علی رحمانیان

تصاحب شرکت بتسدا توسط مایکروسافت یک قدم به نهایی شدن نزدیک‌تر گردید

علی رحمانیان 18 اسفند 1399 بدون دیدگاه
276 بازدید

مدتی پیش شرکت مایکروسافت اعلام کرد که می‌خواهد استودیوی مادر شرکت بتسدا یعنی ZeniMax را باقیمت 7.5 میلیارد دلار به تصاحب خود دربیاورد. این دو شرکت تاکنون به توافق‌های خوبی هم رسیده‌اند ولی با توجه به بزرگی این معامله، تعجبی ندارد که روند آن به‌کندی پیش برود، شرکت مایکروسافت برای گرفتن حق امتیاز بتسدا و استودیوهای زیرمجموعه‌ی آن ابتدا باید تأیید سازمان‌های حقوقی را بگیرد و این امر هم‌اکنون دارد مراحل طبیعی خود را طی می‌کند. حال طبق اخبار منتشرشده روند این معامله‌ی بزرگ یک قدم دیگر به نهایی شدن نزدیک‌تر گردیده است.

xbox-bethesda-acquisition

یکی از کاربران توییتر با‌نام Klobrille در حساب خود اعلام کرده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به‌تازگی مجوزی صادر کرده است که طبق آن شرکت فروشنده یعنی Bethesda Softworks می‌تواند کنترل اجرایی و حق اداره‌ی استودیو‌های خود را به مایکروسافت انتقال دهد.

من ابتدا باید از یک وکیل اطلاعات بیشتری دریافت کنم و وانمود نمی‌کنم که همه چیز را می‌دانم. ولی فکر می‌کنم که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به‌تازگی مجوزی برای حق تصاحب شرکت بتسدا منتشر کرده است.

در ضمن شرکت Providence Equity، سهامدار اصلی استودیوی ZeniMax هم در وب‌سایت خود وضعیت سرمایه‌گذاری کمپانی را «تحقق‌یافته» (Realized) ثبت کرده است، ZeniMax هم دیگر در لیست استودیوهای فعال Providence Equity دیده نمی‌شود. اطلاعات منتشر‌شده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت قصد دارد کمی بعد از نهایی شدن معامله‌اش با شرکت بتسدا، رویدادی در این ماه برگزار کند و درباره‌ی آینده‌ی بتسدا و استودیو‌های زیرمجموعه‌اش صحبت کند. باید صبر کرد و دید که مایکروسافت چه برنامه‌ای برای شرکت زیرمجموعه‌ی جدیدش تدارک دیده است.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.