دانلود بازی Super Mario 3D World Plus Bowser’s Fury برای PC
دانلود بازی Super Mario 3D World Plus Bowser’s Fury برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury برای PC

پارسی گیم 1 اسفند 1399 16 دیدگاه
26,284 بازدید

دانلود بازی Super Mario 3D World Plus Bowser’s Fury برای کامپیوتر

دنیای Mario بسیار گسترده‌تر و جذاب‌تر از چیزی است که هر کس فکرش را بکند! بازیکنان سالیان سال است که با سری بازی‌هایی در این دنیای حیرت‌انگیز، وقتشان را می‌گذرانند و از آن لذت می‌برند. این موضوع خود به گسترده‌تر شدن این دنیا کمک شایانی کرده است و باعث ظهور عناوین متعددی با عنصر Mario شده که در سبک‌های مختلفی نیز ارائه‌شده‌اند. بازی Super Mario 3D World + Bowsers Fury از استودیو Nintendo یکی از همین عناوین به‌یادماندنی است.

بسته الحاقی Bowsers Fury شاید شبیه هیچ بازی‌ای که در دنیای Mario تجربه کرده‌اید نباشد. در این بازی شما باید به دشمن دیرینه خود کمک کنید چراکه مأموریت مهم‌تری پیش رودارید. پس کینه‌ها و دشمنی‌های قدیمی خود را کنار گذاشته و دست دوستی فشار دهید چراکه ماجرای مهیجی را پیش رو خواهید داشت. Bowser در طول بازی در کنار شما است و می‌تواند توسط یک بازیکن دیگر نیز کنترل شود که گیم پلی را بسیار جذاب و هیجان‌انگیز می‌کند. مأموریت این است که در دنیای وسیع و گسترده بازی به دنبال سمبل‌هایی طلایی از شکل سر یک گربه بگردید که Cat Shine نام دارند. این فعالیت‌ها گاهی برای Bowser خسته‌کننده و پوچ می‌شود و درنهایت منجر به عصبانی شدن او و پرتاب گلوله‌های آتشین به سمت Mario خواهد شد!

این بسته الحاقی تمامی عناصر موفق دیگر بازی‌های دنیای Mario را در خود جای‌داده است. گرافیک رنگارنگ و زیبا، گیم پلی‌ای پویا و پرعمق و سرشار از لحظات خنده‌دار، کمدی و به‌یادماندنی همگی در کنار هم جمع شده‌اند تا یک تجربه لذت‌بخش را برای شما به ارمغان بیاورند. این بازی همان چیزی است که در لحظه‌هایی که از همه‌چیز خسته‌اید، افسرده شده‌اید و حوصله چیزی را ندارید، ناجی شما خواهد بود و با گیم پلی جذاب و دنیای رنگارنگی که به شما هدیه می‌دهد، روزتان را خواهد ساخت. تجربه این بازی بی‌نظیر را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Super Mario Galaxy و Super Smash Bros را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Super Mario 3D World Plus Bowser’s Fury با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

توجه: این بازی انحصاری Nintendo Switch است و فقط توسط امولاتور Yuzu قابل اجرا بر روی کامپیوتر است، به همین دلیل ممکن است اجرای بازی با مشکلاتی همراه باشد که با پیشرفت در مسیر بازی این مشکلات کاهش می یابند.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Pounce and climb through dozens of colorful courses! Mario (and his friends) can use a variety of power-ups like the Super Bell, which grants catlike abilities like climbing and scratching. Team up with up to three other players locally* or online** to reach the goal and see who can get a high score.
Free-roaming Super Mario gameplay makes a return in this brand-new adventure. Bowser has become gargantuan and lost all control! Explore Lake Lapcat and its islands, complete objectives to collect Cat Shines, and team up with Bowser Jr. to bring his big, bad dad back to normal. Just watch out for Bowser’s island-wide attacks.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Super Mario 3D World در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Super Mario 3D World نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Super Mario 3D World کرک شده است ؟

بله. بازی Super Mario 3D World توسط گروه FitGirl کرک شده است.

۲
داستان بازی Super Mario 3D World در چه جهانی روایت می شود ؟

در این بازی شما باید به دشمن دیرینه خود کمک کنید چراکه مأموریت مهم‌تری پیش رودارید. پس کینه‌ها و دشمنی‌های قدیمی خود را کنار گذاشته و دست دوستی فشار دهید چراکه ماجرای مهیجی را پیش رو خواهید داشت. Bowser در طول بازی در کنار شما است و می‌تواند توسط یک بازیکن دیگر نیز کنترل شود که گیم پلی را بسیار جذاب و هیجان‌انگیز می‌کند. مأموریت این است که در دنیای وسیع و گسترده بازی به دنبال سمبل‌هایی طلایی از شکل سر یک گربه بگردید که Cat Shine نام دارند.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 16 دیدگاه
  • Avatar

    samin

    مهمان

    سلام و درود من بازی رو نصب کردم اما وقتی میرم توش بعد از اون خط که مینویسه لانچینگ یهو یه صفحه سیاه میاد و میمونه و فقط موزیک گیم پخش میشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ESH86

    مهمان

    عالی. واقعا خیلی متنوعه بازیش
    اوایلش یه مقدار لگ داشت ولی به مرور زمان خیلی بهتر میشه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      mahdi در پاسخ به ESH86

      مهمان

      بازی رو تو گوشیت بازی میکنی

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 16 دیدگاه