بازی Cyberpunk 2077
علی رحمانیان

انتشار آپدیت بزرگ بازی Cyberpunk 2077 به دلیل حمله‌ی سایبری به تأخیر افتاده است

علی رحمانیان 8 اسفند 1399 بدون دیدگاه
830 بازدید

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که شرکت CD Project RED چندی پیش موردحمله‌ی سایبری قرار گرفت و گروهی از هکرها بسیاری از اطلاعات و فایل‌های مهم این استودیو را به سرقت بردند و آن‌ها را در فضای مجازی فروختند. حال این شرکت در حساب توییتر خود اعلام کرده است که به دلیل حمله‌ی سایبری اخیر، انتشار به‌روزرسانی 1.2 بازی Cyberpunk 2077 به تأخیر افتاده است و در نیمه‌ی دوم ماه مارس امسال (اواخر اسفند) عرضه می‌شود. متن توییت منتشرشده را در ادامه ببینید:

ما واقعاً می‌خواستیم به‌روزرسانی 1.2 بازی Cyberpunk 2077 را در بازه زمانی اعلام‌شده منتشر کنیم، اما متأسفانه به دلیل حمله‌ی سایبری اخیری که به زیرساخت اطلاعات ما آسیب‌زده است، این اتفاق نخواهد افتاد و ما به زمان بیشتری نیاز داریم. به‌روزرسانی 1.2 بازی از هر آپدیتی که تابه‌حال منتشرشده بزرگ‌تر است. ما در این آپدیت به دنبال ایجاد تغییرات عظیمی در جهت بهبود کیفیت و حل مشکلات کلی بازی هستیم و برای عملی شدن این هدف، هنوز باید روی آن کار کنیم. با در نظر گرفتن این موضوع، انتظار داریم که این آپدیت در نیمه‌ی دوم مارس منتشر شود.

این خبری نیست که ما با خوشحالی آن را به اشتراک بگذاریم، ولی می‌خواهیم از کامل بودن این آپدیت مطمئن شویم. با نزدیک شدن به زمان انتشار، اطلاعات بیشتری را با شما در میان خواهیم گذاشت. از صبر و حمایت همیشگی شما سپاس‌گزاریم.

این دومین به‌روزرسانی بزرگی است که CD Project RED در سال 2021 برای Cyberpunk 2077 منتشر می‌کند، آپدیت 1.1 بازی ماه پیش عرضه شد و برخی از مشکلات مثل کرش کردن مداوم آن را حل کرد. به گفته‌ی سازندگان، آپدیت 1٫2 تعدادی از بزرگ‌ترین مشکلات بازی را حل می‌کند و در کنار یک بسته‌ی الحاقی جدید عرضه خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.