Far Cry VR
یحیی رحیمی

بازی Far Cry VR معرفی شد: بازگشت به جزیره فارکرای 3

یحیی رحیمی 21 شهریور 1399 1 دیدگاه
1,799 بازدید

یوبی‌سافت در حال کار روی بازی Far Cry 6 است که یک عنوان بی‌نظیر ازلحاظ گرافیکی به نظر می‌رسد. همه انتظار پخش تریلر گیم پلی این بازی در رویداد Ubisoft Forward دیشب را داشتند اما همگی با یک سورپرایز مواجه شدیم. این ناشر خوش‌نام فرانسوی از بازی Far Cry VR رونمایی کرد که دنیای فارکرای را به هدست های واقعیت مجازی می‌کشاند و برای اولین بار می‌توان مزه بازی را به‌صورت واقعی چشید.

بازی Far Cry VR یک تجربه بی‌نظیر در دنیای بازی فارکرای 3 است و قرار است دوباره به جزیره دورافتاده و چشم‌نواز این اثر محبوب برگردیم و باشخصیت منفی آن به نام Vass تجدیددیدار کنیم. بازی Far Cry 3 هنوز هم جزو بهترین عنوان‌های این فرانچایز به‌حساب می‌آید و برای عده زیادی، شروع یک عشق همیشگی بود.

بر اساس گفته یوبی‌سافت، بازی Far Cry VR در همکاری با استودیو Zero Latency ساخته‌شده است. این تیم چندین شهر بزرگ دنیا را با استفاده از تجهیزات مخصوصی به محتوای واقعیت مجازی تبدیل کرده‌اند که می‌توان توسط هدست های مخصوص، این شهرها را از نزدیک و کاملاً واقعی مشاهده کرد. این تیم تجربه زیادی در زمینه تولید تصاویر واقعیت مجازی دارد و به‌خوبی از پس توسعه آن بر خواهد آمد.

در مورد محتوای بازی باید گفت: با یک عنوان مکان محور روبه‌رو هستیم که به یک گروه 8 نفره اجازه فرار از جزیره Rook Islands را می‌دهد. می‌توان مشابه بازی اصلی در جزیره به جستجو پرداخت و با دشمنان حاضر در نقشه جنگید و داستان بازی را پیش برد. فعلاً تاریخ انتشار Far Cry VR مشخص نیست اما سال 2021 به‌عنوان بازه زمانی انتشار انتخاب‌شده و استودیو قول انتشار اطلاعات بیشتری در ادامه سال داده است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام ببخشید من یه کم گیج شدم. برای اجرای این بازی به صورت ویرچوال ریالیتی باید تو استدیو مخصوصی رفت یا تو خونه هم می شه؟ و اینکه تو بازی لحظاتی که کاراکتر سوار ماشین می شه یا از چیزی بالا می ره چطوری تو این حالت شبیه سازی می شه؟ تو ویدیوهای شرکت zero latency دیدم بازیکنان تو استدیو مخصوصی ان. می شه توضیح بدین ممنون

    پاسخ دهید