دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای PC
دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای PC

پارسی گیم 21 اردیبهشت 1399 4 دیدگاه
15,161 بازدید

دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z برای کامپیوتر

بازی Yaiba Ninja Gaiden Z تا به امروز آخرین نسخه از سری مشهور Ninja Gaiden است که روانه بازار شده است. این سری، به گیم‌پلی هک اند اسلش و بسیار سریع خود معروف است و نسخه‌های زیادی از آن تا به امروز منتشر شده است. با اینکه نسخه‌های آخر این بازی افت قابل توجهی نسبت به نسخه‌های بسیار جذاب اولیه داشتند، اما باز هم این سری برخی طرفداران خاص خود را نگه داشته است. Yaiba Ninja Gaiden Z این بار شما را به دنیای زامبی‌ها می‌برد تا تجربه‌ای متفاوت از این سری را ارائه دهد.

همانطور که گفته شد، Yaiba Ninja Gaiden Z همانند دیگر نسخه‌های سری، گیم‌پلی هک اند اسلش و بسیار سریع دارد. با اینکه بازی اسم نینجا را با خود به همراه دارد، اما در طول بازی شما می‌توانید از اسلحه‌های مختلفی برای کشتن دشمنان خود استفاده کنید. این مسئله تا جایی پیش می‌رود که شما حتی با راکت لانچر نیز می‌توانید دشمنان خود را با موشک‌هایی بسیار قوی نابود کنید. با توجه به پخش شدن زامبی‌ها در دنیای بازی، شما باید به کشتن و نابود کردن آن‌ها بپردازید تا به مقصد خود برسید. بازی از خشونت تقریبا بالایی برخوردار است و شما می‌توانید به تکه تکه کردن زامبی‌های درون بازی بپردازید که البته گرافیک هنری بازی مانع از آن شده است که خشونت این عنوان آنچنان حس شود.

داستان بازی ربط‌های کمی به نسخه‌های قبلی دارد اما چندین شخصیت معروف مانند Ryu Hayabusa در طول بازی حضور دارند و با شخصیت اصلی، Yaiba، تعامل‌های جالب و غافل‌گیر کننده‌ای دارند. دشمنان شما در بازی فقط زامبی‌ها نیستند و در بخش‌های مختلفی از داستان، شما باید با دشمنانی به غیر از زامبی‌ها مبارزه کنید که می‌توان به ربات‌های بزرگ و غول‌پیکر نیز اشاره کرد. به دلیل قسمتی از داستان بازی، شخصیت اصلی قدرت‌های خاص و جالبی را از خود نشان می‌دهد که به مبارزات در گیم‌پلی بازی کمی تنوع می‌بخشد. البته اسلحه‌های مختلف با کاربردهای متفاوتی در بازی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد که تا با روش‌های مختلفی به کشتن دشمنان در بازی بپردازید.

اگر از طرفداران سری Ninja Gaiden هستید یا دوست دارید زامبی‌های را با سلاح‌های مختلف در کناری مبارزات هک اند اسلش تکه پاره کنید، بازی Yaiba Ninja Gaiden Z می‌تواند چند ساعتی شما را سرگرم کند. با اینکه این بازی نسبت به نسخه‌های قبلی سری افت کرده است، اما هنوز هم می‌تواند تجربه‌ای جالب برای طرفداران این سری و سبک هک اند اسلش باشد. اگر از تجربه این عنوان لذت برده‌اید، بازی Nioh نیز می‌تواند جذابیت بالایی برای شما داشته باشد.

در ادامه برای دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® XP (32-bit)
Processor: Dual core CPU 2.5 GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® 9800 or better
Storage: 7 GB available space
Sound Card: Standard audio device

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 7
Processor: Quad core 2.7 GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 460 or better
Storage: 8 GB available space
Sound Card: 5.1 audio device

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Yaiba Ninja Gaiden Z is a third-person hack and slash video game, and a spin-off of the Ninja Gaiden franchise. It was published by Tecmo Koei and developed by Spark Unlimited. Comcept’s Keiji Inafune produced the game, providing character designs and creating the character of Yaiba. The game was released for the PlayStation 3, Xbox 360, and Microsoft Windows platforms on March 18, 2014 in North America, March 20, 2014 in Australia, and March 21, 2014 in Europe.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.3 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 10 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    دانیال

    مهمان

    سلام بنده بازی رو نصب کردم اما بالا نمی اومد خطا و هیچی هم نداشت پیش نیاز های بازی سیستم مورد نیاز بازی هم داشتم من حتی قبلا بازی رو اجراش کردم اما الان بالا نمیاد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به دانیال

      پشتیبانی

      سلام
      آنتی ویروس یا ویندوز دیفندر را غیرفعال و بازی را کرک کنید
      بازی را به صورت Run As Administrator اجرا کنید
      سیستم و کارت گرافیک خود را آپدیت کنید

  • Avatar

    امیر علی

    مهمان

    سلام خسته نباشید من بازی رو نصب کردم اما نمی امد بالا هیچ ارور هم نمیداد کرکی هم ندیدم اطفن راهنمایی کنید خیلی دوست دارم بازی کنم لطفن زدبیغام بدید ممنون میشم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر علی

      پشتیبانی

      سلام
      پیش نیازهای بازی را نصب کنید
      سیستم و کارت گرافیک خود را آپدیت کنید
      مطمئن شوید حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را در اختیار دارید