دانلود بازی Wo Long Fallen Dynasty برای PS4
دانلود بازی Wo Long Fallen Dynasty برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Wo Long Fallen Dynasty برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 23 بهمن 1402 بدون دیدگاه
479 بازدید

دانلود بازی Wo Long Fallen Dynasty برای پلی استیشن 4

استودیوی بازی سازی Team Ninja از قدیمی‌ترین کمپانی‌های ژاپنی در طراحی و توسعه بازی‌های اکشن و مبارزه‌ای است. این تیم محصولات شایسته و بزرگ مانند سری Dead or Alive، Nioh و Ninja Gaiden را به بازار ارائه کرده و حال پس از سال‌ها، باری دیگر شاهد درخششان با عنوان جدید و نفس گیر Wo Long Fallen Dynasty هستیم. همانند سری قبلی این تیم یعنی Nioh، بازی Wo Long Fallen Dynasty نیز بر اساس فرمول مشهور و موفق سری بازی‌های Souls توسعه یافته که البته دستخوش تغییرات و اتفاقات مهم و متفاوتی نیز بوده است. در ادامه با دانلود این بازی بزرگ و جذاب با ما همراه باشید.

یک اکشن نقش آفرینی به شدت حماسی

بازی Wo Long Fallen Dynasty با نمایش خیره‌کننده‌ای که بسیاری از گیمرها را غافلگیر کرد، مسیر خود را آغاز کرده و حالا پس از سال‌ها توسعه، بالاخره شاهد ورودش به بازار هستیم. این بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی با تمرکز ویژه بر روی بخش اکشن ساخته شده است. از مهم‌ترین نکته‌های این بازی، گرافیک خارق‌العاده و نسل نهمی آن است که قرار است به راحتی تبدیل به یکی از استانداردهای نسل فعلی شود. در ابتدای آغاز بازی، بازیکنان علاوه بر خلق شخصیت خود، توانایی انتخاب یکی از پنج حالت برای ادامه دادن را دارند. مکانیک‌های پیشرفته نقش آفرینی، دست بازیکنان را برای استایل‌های مختلف باز گذاشته است.

الهام گرفتن از حماسه‌های چین باستان

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این عنوان، الهام‌های پیچیده و گسترده‌ای است که از افسانه‌های چین باستان گرفته است. شما در نقش یک سرباز بی نام باید در نسخه فانتزی از امپراطوری سه پادشاه، با هیولاها و شیاطین مبارزه کنید. بازی دو گزینه برای حمله به گیمرها ارائه می‌کند. برای موفقیت در مبارزه، بازیکنان باید با استفاده از سلاح‌های سرد، حملات خود را منحرف کنند، زیرا انجام این کار، فرصت‌هایی را برای مقابله با حملات حریف ایجاد می‌کند. هر دشمن دارای یک رتبه بندی است که نشان می‌دهد رویارویی مستقیم با وی چقدر چالش برانگیز خواهد بود. دشمنان سخت‌تر، آیتم‌های با ارزش بیشتری را پس از مردن به جا می‌گذارند.

سیستم مبارزات متنوع و بسیار پیچیده

حملات ویژه بخش بزرگی از سیستم مبارزات بازی Wo Long Fallen Dynasty را تشکیل داده‌اند. همان‌طور که بازیکنان حملات تن به تن را با دشمنان انجام می‌دهند، نوار روح سنج آنها به تدریج پر می‌شود. در نهایت، بازیکنان می‌توانند حملات روحی را انجام دهند که به آن‌ها اجازه می‌دهند از حرکات رزمی ویژه استفاده کنند یا جادوهای مختلف درون بازی را فعال کنند. این موضوع برای مبارزه با باس‌های قدرتمند درون بازی می‌تواند بسیار مهم و مفید باشد. این بازی همچنین دارای یک حالت چند نفره کو آپ است که در آن بازیکنان می‌توانند یک دوست را برای کمک در طول مبارزه احضار کنند و از سختی‌های بازی بکاهند.

یکی از بهترین بازی‌های نسل نهم

بازیکنان همچنین می‌توانند یکی از پنج جانور الهی از جمله Qilin، Baihu، Qinglong، Zhuque و Xuanwu را که در افسانه‌های معروفی که بازی از آن‌ها الهام گرفته نقش دارند انتخاب کنند. این جانوران می‌توانند در حین مبارزه به بازیکنان کمک کنند و کار را تا حدودی برایشان ساده‌تر کنند. مانند Nioh، بازی تا حد زیادی خطی است. برخلاف سری Nioh، بازی Wo Long دارای یک دکمه پرش است که کاوش و مبارزه را بسیار متفاوت و قابل دسترس تر می‌کند. بازی Wo Long Fallen Dynasty بدون شک یکی از مهم‌ترین و حماسی‌ترین بازی‌های اکشن سال بوده و تجربه آن به عاشقان سری Souls به شدت توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Nioh و Elden Ring را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Wo Long Fallen Dynasty برای پلی استیشن 4 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

From the depths of darkness, a dragon soars. A new dark fantasy Three Kingdoms action RPG from Team NINJA, the developers of Nioh. 184 AD, Later Han Dynasty China. The land is overcome by chaos and destruction. The imperial dynasty that prospered for many years is now about to collapse. Wo Long: Fallen Dynasty is a dramatic, action-packed story of a nameless militia soldier fighting for survival in a dark fantasy version of the Later Han Dynasty where demons plague the Three Kingdoms. Players fight off deadly creatures and enemy soldiers using swordplay based on the Chinese martial arts, attempting to overcome the odds by awakening the true power from within.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 30.5 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Wo Long Fallen Dynasty در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Wo Long Fallen Dynasty نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 4 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.