Gotham Knights
علی رحمانیان

Gotham Knights یک بازی با طراوت و منحصر‌به‌فرد در دنیای DC خواهد بود

علی رحمانیان 29 بهمن 1399 1 دیدگاه
981 بازدید

استودیوی WB Games که به خاطر ساخت مجموعه‌ی Batman: Arkham شهرت دارد، سال گذشته بازی جدید خود را بانام Gotham Knights معرفی کرد که با استقبال خوب طرفداران DC هم روبرو شد. بااین‌حال طرفداران سرسخت بازی‌های Batman: Arkham، از وجود شخصیت‌های قابل بازی مختلف و سیستم co-op این بازی اظهار نگرانی کردند و تیم سازنده هم در جهت رفع این نگرانی‌ها، اعلام کرد که بازی کاملاً به‌صورت تک‌نفره قابل‌اجرا است و بازیکنان شاهد سیستم سطح‌بندی آن‌چنان پیچیده‌ای نخواهند بود.

طبق مصاحبه‌ی اخیری که با آقای Mitch Dyer، نویسنده و طراح داستان Gotham Knights صورت گرفته است، او از این بازی به‌عنوان تجربه‌ای تازه و منحصربه‌فرد در دنیای DC یاد می‌کند.

تغییر تمرکز داستان بازی بر روی شخصیت‌های جدیدی که پس از مرگ بتمن به وقوع می‌پیوندد، چهارچوب داستان منحصربه‌فرد Gotham Knights را شکل می‌دهد. ساخت هم‌چین عنوان تازه و بی‌نظیری که در دنیای DC در جریان است، داستان آن را جذاب و درگیر کننده می‌کند و این موضوع باعث خوشحالی من است.

روایت داستان بازی Gotham Knights با مرگ بتمن و شورش Court of Owls برای بدست گرفتن کنترل شهر گاتهام آغاز می‌شود. داستان بازی کاملا جدید است و ارتباطی با مجموعه‌ی Batman: Arkham ندارد پس علاقه‌مندان دنیای DC، بدون نیاز به تجربه‌ی بازی‌های بتمن می‌توانند با این عنوان ارتباط برقرار کنند.

Mitch Dyer پیش‌ازاین هم با شرکت EA کارکرده است و تجربه‌ی طراحی داستان بازی Star Wars: Squadrons را در کارنامه‌ی خود دارد. وقتی از او سؤال شد که چه چیزی در درجه‌ی اول باعث جذب وی به این پروژه شده است، این‌گونه جواب داد: «دلیل اینکه من به این پروژه جذب شدم این بود که طرفدار این عنوان بودم (وقتی در رویداد DC FanDome معرفی شد). ایده‌ی بازی کردن با چهار شخصیت دنیای DC در یک بازی جهان باز، آن‌هم وقتی Bruce Wayne مرده است، بسیار برای من جذاب بود.»

بازی Gotham Knights قرار است امسال برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S، PS5، Xbox One، PS4 و PC عرضه شود ولی تاریخ دقیق انتشار آن هنوز مشخص نیست.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    ط

    مهمان

    سلام و عرض خسته نباشید راستش یک سوال برام پیش آمده دیگه از سری بتمن بازی ساخته نمی شه

    پاسخ دهید