بازی multiversus
یحیی رحیمی

بازی مبارزه‌ ای وارنر به نام Multiversus رسماً معرفی شد

یحیی رحیمی 27 آبان 1400 بدون دیدگاه
846 بازدید

پس از انتشار گزارش‌ها و شایعات متعدد در طی هفته‌های گذشته، بازی مبارزه ای شرکت وارنر به نام Multiversus رونمایی شد. بازی جدید شرکت وارنر کاملاً رایگان خواهد بود و برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت. هدف اصلی بازی، مبارزات 2 در مقابل 2 است که محدودیت میان هیچ‌کدام از پلتفرم‌ها ایجاد نمی‌کند و تمامی بازی‌کنان می‌توانند با همدیگر بازی کنند.

شرکت وارنر امتیاز شخصیت‌های خیالی مهمی از دنیای فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیون در اختیار دارد و بازی Multiversus نیز به همین دلیل با حضور شخصیت‌های مهمی مانند بتمن، سوپرمن، واندر وومن، هارلی کویین و تام و جری همراه خواهد بود. در ادامه لیست کامل شخصیت‌های بازی مبارزه ای وارنر لیست شده است.

بازی مبارزه ای Multiversus شباهت بسیار زیادی به مجموعه‌ی Smash Bros دارد و هرکدام از شخصیت‌های آن دارای تکنیک‌های ویژه‌ای هستند که باعث ایجاد گیم پلی متعادل خواهد شد. برای نمونه واندر وومن دارای ضربه‌ی مخصوص Lasso of Truth خواهد بود و همچنین شخصیت شگی نیز ساندویچ به سوی حریف پرتاب می‌کند. آریا استارک از سریال بازی تاج و تخت، قدرت تغییر چهره را خواهد داشت و سوپرمن نیز می‌تواند از لیزر چشمی بهره خواهد برد.

بازی مبارزه ای وارنر Multiversus

شخصیت‌های بازی Multiversus

در حال حاضر تنها 13 شخصیت برای بازی مبارزه ای وارنر معرفی شده است و احتمالاً تعداد آن‌ها توسط بسته‌های الحاقی پولی افزایش پیدا خواهد کرد. قبلاً شایعاتی در مورد حضور افراد مشهوری مانند لبرون جیمز منتشر شده بود و به زودی اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد. در ادامه نگاهی به لیست مبارزان معرفی شده بیندازید:

  1. Batman (DC Comics)
  2. Superman (DC Comics)
  3. Wonder Woman (DC Comics)
  4. Harley Quinn (DC Comics)
  5. Shaggy (Scooby-Doo)
  6. Bugs Bunny (Looney Tunes)
  7. Arya Stark (Game of Thrones)
  8. Tom and Jerry (Tom and Jerry)
  9. Jake the Dog (Adventure Time)
  10. Finn the Human (Adventure Time)
  11. Steven Universe (Steven Universe)
  12. Garnet (Steven Universe)
  13. Reindog (an original character)

تمرکز اصلی گیم پلی روی مبارزات تیمی و دو در مقابل 2 خواهد بود و همچنین دوئل نیز یکی از حالت‌های بازی است. شرکت وارنر از حضور صداپیشه‌های مشهوری مانند کوین کانری، تارا استرانگ، متیو لیلارد، میسی ویلیامز و جان دی ماجیو خبر داده است که قطعاً این اسامی برای دنبال‌کنندگان سریال و فیلم‌های سینمایی، آشنا خواهند بود.

تصاویر لو رفته از بازی Multiversus خبر از حضور شخصیت‌هایی مانند گندالف از ارباب حلقه‌ها و ریک و مورتی می‌داد و فعلاً اسمی از آن‌ها به صورت رسمی برده نشده است. جف گراب ماه گذشته در گفتگو با پادکست Giant Bomb وجود این بازی رایگان را تایید کرده‌ بود و بالاخره پس از یک ماه، موقع معرفی رسمی رسید.

شرکت وارنر در سال‌های پیش نیز مجموعه‌های مختلف تحت مالکیت را با یکدیگر تلفیق کرده و برای نمونه، لگو را با فرنچایزهایی مانند بتمن، ارباب حلقه‌ها و هری پاتر تلفیق کرده و علاوه بر فیلم‌های سینمایی، بازی‌های با محوریت قطعات لگو را نیز ارائه کرده است. بازی مبارزه ای وارنر به صورت رایگان برای کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.