دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC
دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

پارسی گیم 11 شهریور 1398 256 دیدگاه
161,728 بازدید

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای کامپیوتر

موج انفجار مرا به گوشه‌ای پرتاب کرد و هنگامی‌که گوش‌هایم سوت می‌کشید، چشم‌هایم را باز کردم و دیدم که خاک‌وخل تمام بدنم را پوشیده است و کنارم یک غول بی شاخ و دم در حال تیراندازی است و پوکه‌های داغش را روی سروصورت من می‌اندازد. اینجا بود که از خواب برخاستم و فهمیدم که وسط جنگی بی‌رحمانه هستم و باید برای رسیدن به خانواده و دختر کوچکم بجنگم. اینجاست که برای دریافت مدال افتخار خشابم را عوض کردم و اولین عوضی آن بیرون را نشانه گرفتم. سری بازی Medal of Honor همیشه جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران داشته است و این بار نیز استودیو Danger Close با بازی Medal of Honor Warfighter به میان ما آمده است و حالا وقت جنگ است برادر!

بازی Medal of Honor Warfighter معجونی ترکیبی از سری بازی Call of Duty و Battlefield است و داستان واقع‌گرایانه و تودرتو را ارائه داده است. استودیو برای ساخت این بازی صدها گزارش و مصاحبه مختلف از کهنه سربازان جمع‌آوری کرده است و ما را با عملیات سری آشنا می‌کند. داستان شمارا در پیچ‌وتاب ردگیری یک گروهک تروریستی در پاکستان قرار می‌دهد و آن‌ها درصدد ساخت سلاح‌های مخرب هستند و حتی می‌خواهند به بمب اتم دست پیدا کنند و حمله‌ای گسترده به غرب ارائه دهند. این بار وارد زندگی شخصی سربازان نیز خواهیم شد و حتی مشکلات خانوادگی را نیز خواهیم چشید و این کار توسط یک سری فلش بک‌ها انجام می‌شود. شخصیت‌سازی بازی به حد فوق‌العاده‌ای رسیده است و برای نمونه خواهید دید که از دست‌وپایتان خون خواهد چکید و البته کاملاً درک خواهید کرد که چرا می‌گویند اسلحه یک سرباز مانند ناموس اوست.

برای باز کردن درها نیز چندین گزینه مختلف خواهید داشت و مثلاً می‌توانید از بمب استفاده کنید یا اینکه آن را با لگد بازکنید. گیم پلی بازی کاملاً بر اساس زندگی یک سرباز واقعی است و همین موضوع روی طراحی بازی و همچنین صداگذاری آن نیز تأثیر داشته است. داستان بازی فوق‌العاده روی شما تأثیر خواهد گذاشت و به‌نوعی Medal of Honor Warfighter آن روی حقیقت را نشان می‌دهد و درک خواهید کرد که جنگ بازی نیست و اینجا مسئله بزرگ‌تر از یک بازی است. جلوه‌های بصری فوق‌العاده در کنار صداگذاری واقع‌گرایانه هوش ازسرتان خواهد برد. جنگ سال‌هاست که میان انسان‌ها وجود دارد و بیایید یک‌بار هم که شده به این موضوع با رگبار تفنگ‌هایمان پایان دهیم!

در ادامه برای دانلود بازی Medal of Honor Warfighter با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista SP1
CPU : 2.4 GHz Intel Core 2 Duo / 2.7 GHz Athlon X2
RAM: 2 GB RAM
Hard Disk Space: 20 GB of free space
Video Card: NVidia 8800 GTS 512 MB VRAM or better / ATI Radeon 3870 512 MB VRAM
DirectX®: DirectX 10.1

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1
CPU : 3 GHz Intel Core 2 Quad / 3 GHz AMD Phenom II X4
RAM: 4 GB RAM
Hard Disk Space: 20 GB of free space
Video Card: NVidia GTX 560 1024 MB VRAM or better / ATI Radeon 6950 1024 MB VRAM
DirectX®: DirectX 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Medal of Honor: Warfighter is a first-person shooter video game developed by Danger Close Games and published by Electronic Arts. It is a sequel to 2010’s series reboot Medal of Honor and the fourteenth installment in the Medal of Honor series. The title was announced on February 23, 2012, and was released in North America on October 23, 2012, in Australia on October 25, 2012, and in Europe on October 26, 2012 on Microsoft Windows, PlayStation 3, and Xbox 360. The games’ single-player campaign picks up where Medal of Honor left off, as it reveals U.S. special forces operator Preacher returning home to find his family torn apart from years of deployment around the world. Upon release, the game received mixed to negative reviews; criticism was aimed at the low texture quality on consoles, glitches, confusing storyline and poor artificial intelligence.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 19.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 78 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 256 دیدگاه
  • Avatar

    majid

    مهمان

    سلام
    این بعد از قسمتی که با تک تیر انداز آرپیچی زن هارو میزنیم بعد از اون این ارور میاد You’ll need a new app to open this origin link error
    آنتی ویروس و ویندوز دفندر هم بررسی کردم مشکلی ندارن و غیر فعال هم کردم ولی باز مشکل حل نشد کسی میدونه چطور حل میشه این ارور؟
    یا کلا هنگ میکنه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Hssn در پاسخ به majid

      مهمان

      من نسخه CorePack رو دانلود کردم و همین مشکل برام پیش میاد

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 256 دیدگاه