علی رحمانیان

اطلاعات جدیدی از بازی Battlefield 6 افشا شد

علی رحمانیان 20 بهمن 1399 بدون دیدگاه
607 بازدید

طبق چیزی که EA قبلاً گفته بود، بازی جدید این شرکت یعنی Battlefield 6 در تعطیلات بهار امسال به‌صورت کامل رونمایی می‌شود، بااین‌حال جزئیات بیشتری راجع به این بازی در دسترس نبود. Tom Henderson، شخصی که کاملاً در جریان مراحل ساخت بازی است، به‌تازگی ویدیویی را به اشتراک گذاشته است و به برخی از سؤالات طرفداران پاسخ می‌دهد.

«تخریب پذیری محیط» همیشه جزو عناصر اصلی و بی‌چون‌وچرای بازی‌های بتلفیلد بوده است و این‌طور که به نظر می‌آید سازندگان در نسخه‌ی جدید هم تخریب پذیری اشیاء را یک قدم به جلو برده‌اند. هندرسون این‌گونه ادعا می‌کند که طرفداران Battlefield 6 می‌توانند انتظار افکت‌های تخریب به‌شدت پویا و واقع‌گرایانه‌ای از بازی داشته باشند. تک‌تک ساختمان‌ها قابل‌تخریب خواهند بود، شدت و انیمیشن تخریب آن‌ها باظرافت تمام کار شده است و بسته به نوع اصابت گلوله به آن‌ها متفاوت خواهد بود.

اندرسون در ادامه راجع به وجود برخی از حالت‌های بازی مثل تیم‌های چهارنفره و بتل رویال اشاره کرد که قرار است با عنوان‌های مطرحی ازجمله Call of Duty Warzone رقابت کند. Battle Pass به‌احتمال زیاد از مشخصات Battlefield 6 خواهد بود، در کنار فصل‌هایی که بین هشت تا ده هفته به طول می‌انجامند. بازی از ویژگی‌های کراس پلی هم به‌صورت کامل پشتیبانی می‌کند و این یعنی دارندگان تمام کنسول‌ها از هردو نسل می‌توانند به تجربه‌ی بازی با یکدیگر بپردازند.

طبق ادعاهای اندرسون، عنوان Battlefield 6 به بهترین شکل ممکن در حال توسعه بوده و انتظار می‌رود که تبدیل به رقیبی جدی برای بازی‌های هم سبک خود شود. بااین‌حال هیچ‌کدام از اطلاعات گفته‌شده رسمی نیستند و باید تا رونمایی اصلی بازی در بهار امسال منتظر بمانیم.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.