دانلود بازی Prison Architect - Island Bound برای PC
دانلود بازی Prison Architect - Island Bound برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Prison Architect – Island Bound برای PC

پارسی گیم 6 تیر 1399 بدون دیدگاه
6,587 بازدید

دانلود بازی Prison Architect – Island Bound برای کامپیوتر

هیچ‌کسی مایل به گذراندن عمر خود داخل زندان و تحمل این زندگی مشقت‌بار نیست. با انتشار سریال فرار از زندان به‌یک‌باره توجه عموم به معماری زندان‌ها جلب شد و این‌طور بود که استودیو Double Eleven به همت Paradox Interactive یک بازی شبیه‌ساز زندان بان و معمار زندان را راهی بازار کرد. بازی Prison Architect در سال 2015 منتشر شد که بازیکن را مستقیماً در نقش یک زندانبان قرار می‌دهد و باید زندان موردعلاقه خود را طراحی کرد و باید جلوی فرار زندانی‌هایی که می‌خواهند به هر نوعی خودشان را خلاص کنند را هم گرفت. انتشار بسته الحاقی Prison Architect – Island Bound محتوای تازه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Prison Architect - Island Bound

هدف اصلی بازی Prison Architect – Island Bound ساخت یک زندان بزرگ و مدیریت آن است. شما امکانات زیادی در دست دارید که باید از آن‌ها به بهترین شیوه ممکن استفاده کنید. ابتدا کارتان را با یک زندان کوچک شروع خواهید کرد و پس از مدتی حجم زندانی‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و باید به فکر احداث بخش‌های جدیدی بود. تجهیزات کافی در اختیار شماست و برای نمونه قادر به ساخت انبار، آشپزخانه و هواخوری برای زندانی‌ها خواهید بود. در این میان المان‌های مختلف پیشرفت شمارا خواهند سنجید و برای نمونه اگر به زندانی‌ها توجه کافی نشود، ممکن است ناراضی شوند و همین باعث ایجاد شورش شود که تمام‌کار و کاسبی‌تان را به باد خواهد داد. استخدام کارمندان مختلف به‌منظور کار در بخش‌هایی چون، زندان بانی، سرپرست زندان و بخش دفتری نیز لازم است و این باعث می‌شود که حواستان به‌حساب و کتاب باشد.

در بسته الحاقی Prison Architect – Island Bound زندان هایی وسط دریا و جزیره‌ای دورافتاده به شما داده می‌شود. این باعث اضافه شدن بالگرد، کشتی و تجهیزات دریایی شده است. این بار باید با استفاده از بالگرد به حمل زندانی‌ها بپردازید و همچنین اضافه شدن امکانات امنیتی جدید نیز می‌تواند امنیت زندان شمارا به حداکثر برساند. با استفاده از پزشک و تیم آتش‌نشان، کنترل بیشتری روی زندان خواهید داشت. زندگی وسط دریا به‌ظاهر کار آسانی است اما چالش شما برای انتقال کالاهای اولیه را گسترش خواهد داد.. قطعاً زندان آلکاتراز را شنیده‌اید و خوشبختانه نقشه این زندان در اختیار شماست تا یک‌بار هم که شده حس و حال این زندان را ازلحاظ تیم مدیریتی بچشید. این زندان در سریال‌ها و مستندهای مختلفی موردبحث قرارگرفته است و استفاده از آن به جذابیت بازی افزوده است. در این سبک پیشنهاد ما بازی‌های دیگری چون Two Point Hospital Off the Grid و Frostpunk است.

در ادامه برای دانلود بازی Prison Architect – Island Bound با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows 7
Processor:Intel Core2 Duo 2.4Ghz or Higher / AMD 3Ghz or Higher
Memory:6 GB RAM
Graphics:Nvidia 8600 / Radeon equivalent (2009 era)
Hard Drive:400 MB HD space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Prison Architect: Island Bound introduces more ways to build and manage your prison with helicopters, ships, and lots of water.
Upgrade your prison’s logistics with a variety of ferry and helicopter transport options that deliver supplies and inmates directly to docking areas around your compound. However, there are also more access points to sneak contraband into the prison.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.