Minecraft-Earth
یحیی رحیمی

با Minecraft Earth آشنا شوید: بازی موبایلی واقعیت افزوده با الگو Pokemon Go

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
2,439 بازدید

امروز تولد 10 سالگی سری بازی Minecraft است و مایکروسافت و استدیو Mojang نیز به این منظور، یک بازی جدید را از این فرانچایز معرفی کرده اند که مخصوص موبایل است و قرار است در آینده برای گوشی های هوشمند عرضه شود. اسم این بازی Minecraft Earth است و آخرین بازی از سری ماینکرفت است.

این بازی الگوبرداری کاملی از Pokemon Go است و مانند همین بازی، در سبک واقعیت افزوده قرار دارد. باید همراه گوشی موبایل خود به خیابان ها بروید و اشیائی را که در دنیای واقعی پنهان شده اند را پیدا کنید. اگر بتوانید این تکه های پازل رها شده در دنیای اطراف خود را پیدا کنید، آنگاه قادر به ساخت یک سازه یا شکل دیگر خواهید بود. چیزی مانند خود بازی ماینکرفت اما این بار در دنیای واقعی.

Minecraft Earth به شما اجازه می دهد تا سازه های مختلف و هر چیزی که دوست دارید را بسازید و تنها کافی است که آن بلوک مورد نیاز را از اطراف خود پیدا کنید. همچنین می توانید همراه دوستان خود یک تیم را تشکیل دهید و در ساخت سازه ها کمک هم باشید و این فرایند وقت گیر را سرعت دهید. همچنین المان های بقا و پایداری نیز در محیط وجود دارند و باید به وسیله آن‌ها در مقابل تهدید موجودات بیگانه در امان بمانید.

Minecraft-Earth

هنوز مشخص نیست که مکانیسم این آیتم ها به چه شکلی خواهد بود و چگونه می توانید خانه خود را از دست این موجودات نجات دهید و البته به نظر می رسد که تجربه ای لذت بخش را شاهد هستیم. هنوز تاریخ عرضه Minecraft Earth مشخص نشده است اما مایکروسافت قول داده که به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی را به اشتراک بگذارد. می توانید به وب سایت خود ماینکرفت بروید و اطلاعات بیشتری از بازی را دریافت کنید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.