دانلود بازی Pentiment برای PC
دانلود بازی Pentiment برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pentiment برای PC

پارسی گیم 29 آبان 1401 1 دیدگاه
5,801 بازدید

دانلود بازی Pentiment برای کامپیوتر

استودیوی بازی سازی Obsidian Entertainment به آثار نقش آفرینی و حماسی‌اش معروف است. با این حال کمتر کسی انتظار داشت که این تیم به سراغ خلق یک بازی داستان محور ماجراجویی و هنری برود و در این مسیر موفق نیز شود. این دقیقاً اتفاقی بود که در پروژه Pentiment رخ داد. داستان بازی حول محور هنرمندی در قرن 16 جریان دارد که باید پرونده قتلی که دوستش به آن متهم شده را بررسی کرده و قاتل واقعی را آشکار کند. اتفاقی که در طی 25 سال طول کشیده و پر از پیچ و خم است. با تصمیماتی که در طول گیم پلی بازی می‌گیرید، مسیرهای مختلفی را باز می‌کنید که به پایان‌ها و نتیجه‌های گوناگونی ختم می‌شوند.

گیم پلی بازی اساساً شامل جستجوی محیط برای سرنخ‌ها، سؤال پرسیدن از مردم شهر و تلاش برای نتیجه گیری درباره شواهدی است که پیدا می‌کنید. این رویکرد مینیمالیستی برای داستان غنی و پیچیده‌ای که Pentiment در حال تعریف است، بسیار عالی عمل می‌کند. چالش‌های اصلی این بازی بر خلاف بازی‌های ماجراجویی کلاسیک، بر روی حل کردن پازل‌های سخت نبوده و تنها باید آدم‌های درست را پیدا کرده و سوال های مناسبی از آن‌ها بپرسید. یکی از المان‌های اصلی گیم پلی که باعث خلق چالش‌هایی برایتان می‌شود، موضوع زمان بوده و باید پیش از جلو رفتن داستان، سوال های درست را از افراد مختلف پرسیده باشید.

همه چیز در رابطه با بازی Pentiment حس و حال یک نقاشی قرن شانزدهمی را به مخاطب القا می‌کند. از گرافیکی با سبک هنری قرون وسطایی گرفته تا فونت‌هایی که انگار به صورت مستقیم از رنسانس خارج شده‌اند. بسیار واضح است که تیم Obsidian Entertainment تحقیقات زیادی در مورد زندگی روزمره، الهیات و جامعه شناسی امپراتوری مقدس روم در دهه 1500 انجام داده است. اگر به صحبت‌های مردم در شهر گوش بسپارید، متوجه روایت داستان‌هایی می‌شوید که ریشه در واقعیت‌های آن دوران دارند. تجربه بازی فوق‌العاده Pentiment به طرف‌داران قرون وسطی و بازی‌های معمایی توصیه می‌شود.

بازی Pentiment عنوانی در سبک ماجراجویی و نقش آفرینی است. شما در نقش هنرمندی بازی می‌کنید که در دسیسه عجیبی گرفتار شده و باید معمای قتلی که به اشتباه به دوستش متصل شده را حل کند. اتفاقات داستان بازی طی 25 سال جریان خواهد داشت و نتیجه نهایی به تصمیمات شما بستگی دارد. پس هر چه زودتر به تجربه آن بپردازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های State of Mind و Paper Cut Mansion را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pentiment برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (SP1) 64bit
Processor: Intel Core i3-3225
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 650 Ti
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

From Obsidian, this game is a historical narrative-driven game focusing on character development, heavily stylized art, and choice-driven storytelling in early 16th century Bavaria. Players will play as Andreas Maler, a clever illustrator caught up in a series of murders in Tassing and Kiersau Abbey over the course of twenty five years. Players will be responsible for conducting their own investigation to decide the fate of the community, but each decision will have lasting consequences and inexorably draws Andreas closer to the center of an underlying conspiracy.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 5.85 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Hitasep

    مهمان

    سلام من میخوام این بازی رو دانلود کنم اما زیر نویس فارسی نداره تو این بازی هم که تماما در مورد دیالوگ هست واقعا لازمه
    لطفا اضافه کنید

    پاسخ دهید