devil may cry 5
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: Devil May Cry 5 در صدر

یحیی رحیمی 22 اسفند 1397 بدون دیدگاه
1,317 بازدید

به تازگی فهرست پرفروش ترین بازی های هفته گذشته کشور انگلستان منتشر شده است و به نظر می رسد که جدیدترین ساخته Capcom به نام Devil May Cry 5 در اولین هفته انتشار خود کولاک کرده است و موفق به کسب مقام اول جدول فروش هفتگی بریتانیا شده است و البته کسب این مقام توسط این بازی جای شگفتی هم ندارد.

Devil May Cry 5 موفق به شکست تمام بازی های این هفته شد و به نظر می رسد که کمپانی Capcom بار دیگر به عصر طلایی خود بازگشته باشد و این کمپانی بعد از چند سال تصمیمات اشتباه، بار دیگر توانسته خودی نشان دهد. باید صبر کرد و دید که این بازی در دراز مدت چگونه عمل خواهد کرد.

در مورد بازی های دیگر اما باید بگوییم که Anthem بعد از 2 هفته از انتشار، به مقام چهارم سقوط کرده است و همین هفته پیش بود که صدر جدول را به خود اختصاص داده بود. در مورد Red Dead Redemption 2 نیز باید گفت که این بازی به جمع 5 بازی برتر بازگشته است و همچنین Mario Kart 8 Deluxe نیز راه خود را به مقام سوم جدول باز کرده است و بازگشت خوبی داشته است. جالب است که FIFA 19 نیز این هفته را در جمع 5 بازی برتر به پایان رسانده است.

در مورد بازی های تازه منتشر شده نیز می توان گفته که جدیدترین ساخته Square Enix به نام Left Alive شروع خوبی نداشته است و به سختی خود را به مقام 39 جدول کشانده است و به نظر می رسد که کیفیت بازی رضایت بخش نبوده است. همچنین بازی Dead or Alive 6 نیز به زحمت در بین 40 بازی برتر هفته قرار گرفته است. در زیر می توانید لیست 10 بازی پرفروش این هفته بریتانیا را مشاهده کنید.

  1. DEVIL MAY CRY 5
  2. RED DEAD REDEMPTION 2
  3. MARIO KART 8 DELUXE
  4. ANTHEM
  5. FIFA 19
  6. FAR CRY NEW DAWN
  7. THE LEGO MOVIE 2 VIDEOGAME
  8. SUPER SMASH BROS. ULTIMATE
  9. METRO EXODUS
  10. GRAND THEFT AUTO V

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.