control
یحیی رحیمی

Control امروز قابلیت Photo Mode را دریافت خواهد کرد؛ جزئیاتی از Expeditions Mode

یحیی رحیمی 25 مهر 1398 بدون دیدگاه
984 بازدید

بازی Control مدتی پیش عرضه شود و توانست طرفداران خود را با داستان و گیم پلی خلاقانه خود تکان دهد و سرگرم کند. تقریبا بیشتر منتقدان نیز از نتیجه کار شگفت زده شده بودند و نمرات خوبی نیز به این بازی اعطا کرده اند. آن زمان خبر از وجود Photo Mode در بازی منتشر می شد و توسعه دهندگان نیز بارها این موضوع را رد می کردند اما امروز Remedy Entertainment خبر از یک قابلیت مجانی و جدید برای بازی داد.

امروز در وب سایت رسمی PlayStation خبر اضافه شدن حالت Photo Mode به بازی Control منتشر شد و بر اساس آن قرار است که امروز یک آپدیت بزرگ را شاهد باشیم و این قابلیت نیز در کنار رفع باگ های مختلف منتشر شود. ممکن است دوست داشته باشید که تصویری از محیط بازی بگیرید و حالا می توانید با این قابلیت، هنری ترین تصاویر ممکن را از بازی Control تهیه کنید و آن را هر جا که دلتان می خواهد به اشتراک بگذارید. علاوه بر آن‌ها می توانید یک سری فیلترهای مختلف نیز روی تصویر اعمال کنید و هر طور که دلتان می خواهد آن را تغییر دهید.

توسعه دهنده علاوه بر اینها از حالت Expedition Mode نیز صحبت کرده است و قرار است در طی یک آپدیت جدید شاهد اضافه شدن آن به بازی باشیم. این نیز یک آپدیت مجانی است که چالش ها و مراحل جدیدی را پیش روی ما قرار می دهد و قرار است که قبل از عرضه، توسط مودسازهای مختلفی تست شود و به نظر شاهد یک بخش عظیم و جالب خواهیم بود.

همان طور که می دانید بازی Control داستان نیروهای فرازمینی و خیالی را روایت می کند و شما در نقش رهبر یک مجموعه بزرگ به جنگ با فرازمینی ها خواهید پرداخت. حالت Photo Mode امروز 16 اکتبر و همچنین مود Expedition نیز در ماه دسامبر عرضه خواهند شد. البته قرار است که سیزن پس بازی نیز اوایل 2020 شروع به کار کند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.