بازی Control
علی رحمانیان

شرکت سازنده‌ی بازی Control در حال حاضر روی پنج پروژه‌ی جدید کار می‌کند

علی رحمانیان 16 اسفند 1399 بدون دیدگاه
344 بازدید

استودیوی Remedy Entertainment طی دو سال گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است و به لطف انتشار یکی از بهترین بازی‌های این شرکت یعنی Control، به سود کلانی دست‌یافته است. Control بی‌شک موفقیت‌آمیزترین پروژه‌ی استودیوی رمدی است که در سال 2019 منتشر شد و در جمع نامزدهای بهترین بازی همان سال هم قرار گرفت. این شرکت قبل از Control هم انتشار عنوان‌های معروفی مثل Alan Wake را در کارنامه‌ی خود دارد و در ساخت بازی‌های ویدئویی همیشه فعال بوده است، ولی حالا ظاهراً به فعال‌ترین دوران خود رسیده و با چهار تیم سازنده درحال‌توسعه‌ی پنج بازی جدید است.

البته قبلاً هم می‌دانستیم که استودیوی رمدی بعد از Control روی چندی پروژه به‌صورت هم‌زمان کار می‌کند ولی حالا جزئیات بیشتری به دستمان رسیده است. به گزارش سایت GamesIndustry، این کمپانی در حال حاضر چهار تیم سازنده‌ی فعال دارد و تیم اصلی که بازی Control را توسعه داده بود، حالا روی یک عنوان بزرگ دیگر با درجه‌ی کیفیت AAA کار می‌کند. یکی دیگر از این تیم‌ها در حال ساخت یک عنوان چندنفره بانام Vanguard است، تیم سوم هم به‌صورت هم‌زمان روی دو پروژه‌ی ناشناس کار می‌کند که با همکاری شرکت Epic Games در حال ساخت‌اند و بالاخره تیم آخر هم درحال‌توسعه‌ی بازی CrossfireX است که دنباله‌ای برای عنوان کراس فایر محسوب می‌شود، این بازی در تاریخ نامشخصی از سال 2021 منتشر خواهد شد.

استودیوی Remedy Entertainment به‌واسطه‌ی بازی Control، رکورد فروش خود را در سال 2020 جابه‌جا کرد، این‌طور که به نظر می‌آید این موفقیت بزرگ باعث آهسته شدن روند فعالیت آن‌ها نشده است و به‌زودی باید منتظر شنیدن اخبار بزرگی از بازی‌های در حال ساخت این شرکت باشیم.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.