Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

ابزار ساخت ماد برای بازی Cyberpunk 2077 به طور رسمی منتشر شد

مهدی ملکی 8 بهمن 1399 بدون دیدگاه
523 بازدید

با توجه به عرضه عجیب بازی Cyberpunk 2077 که طی آن باگ‌های زیادی به تجربه بازیکنان آسیب زد و کماکان موارد بسیاری وجود دارند که سبب منع لذت کامل می‌شوند. بنابراین از همان روزهای اول عرضه این اثر، بسیاری از کاربران دست به کار شدند تا با ایجاد ماد‌های مختلف، تجربه خود را تا حد ممکن ارتقا بدهند. حال استودیو CD Projekt Red ابزارهای مورد نیاز خلق ماد برای این عنوان را به طور رسمی عرضه کرده است.

این ابزارها همراه با به‌روزرسانی‌های جدید، پیشرفت خواهند کرد و بنابراین با نسخه‌های پیش روی بازی نیز سازگار خواهند بود. با این وجود باید در نظر گرفت که همیشه تمام مادها به طور کامل با آثار مقصد سازگاری پیدا نمی‌کنند و شاید در این مورد هم شاهد مغایرت با مواردی باشیم که CD Projekt Red شاید در آینده به بازی اضافه کند. این که چه مقدار از مشکلات بازی توسط این مادها بهبود خواهند یافت، مشخص نیست و باید منتظر بود و دید که بازیکنان با وضعیت آشفته باگ‌ها، شخصیت‌های غیرقابل بازی و البته هوش مصنوعی عجیب پلیس، چه کار خواهند کرد.

Cyberpunk 2077استودیو مذکور مدتی پیش به‌روزرسانی 1.1 را برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرد که افزون بر بهبودهای زیاد و رفع برخی از مشکلات، یک ایراد جدید را هم به پروسه گیم‌پلی اضافه کرد. این مشکل طی مرحله Down on the Street به وجود آمده است که طبق گزارش‌های سازنده، فعلاً راه حل قطعی ندارد اما با به‌روزرسانی بعدی رفع خواهد شد. نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا مادسازان می‌توانند ویژگی‌هایی را که انتظار مشاهده‌شان را داشتیم، در بازی یاد شده ایجاد کنند؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.