Project 007
مهدی ملکی

اطلاعات جدیدی از Project 007 بازی مرموز سازنده Hitman منتشر شد

مهدی ملکی 8 بهمن 1399 بدون دیدگاه
553 بازدید

استودیو IO Interactive چند روز پیش آخرین نسخه مجموعه Hitman با نام Hitman 3 را منتشر کرد که حداقل از لحاظ بازخورد منتقدان و نمرات، بهترین ورودی سری محسوب می‌شود. این استودیو بیش از 20 سال زمان روی مجموعه مذکور صرف کرده است اما به نظر می‌رسد که اکنون وقت ابداع ایده‌های نو و پیگیری ماجراجویی‌های جدید است. به همین منظور مدتی پیش شاهد معرفی بازی جدید آن‌ها با نام رمز Project 007 بودیم.

کارگردان این استودیو در مصاحبه اخیرش با وب‌سایت DR.dk اظهار کرده است که بازی بعدی آن‌ها دارای یک داستان اورجینال خواهد بود که به هیچ کدام از بازیگران ایفا کننده نقش جیمز باند در سینما مربوط نمی‌شود. او در ادامه می‌افزاید که استودیو تنها به دنبال یک پروژه کوتاه مدت نیست و ممکن خواهد بود که شاهد ساخت و عرضه چندین نسخه باشیم. همچنین در نهایت ذکر شده است که این پروژه به راحتی می‌تواند تبدیل به یک سه‌گانه جذاب شود.

بازی Project 007 علی رغم معرفی رسمی، هنوز دارای نام رسمی نیست و همان‌طور که مشخص است، ما آن را با یک عنوان رمز و موقت می‌شناسیم. آخرین باری که شاهد ساخت و عرضه یک نسخه از دنیای جیمز باند بودیم، مربوط به سال 2012 و عرضه 007 Legends می‌شود که با الهام از دنیل کریگ، بازیگر سال‌های اخیر این نقش ساخته و عرضه شد. همان‌طور که مشخص است ارتباط‌های بسیاری می‌توان میان سری Hitman و بازی در حال توسعه جیمز باند مشاهده کرد. بنابراین شاید در آینده‌ای نه چندان دور شاهد ادغام این دو مجموعه و رویداد‌های قابل توجهی باشیم.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.