Resident Evil 4
مهدی ملکی

احتمالاً مراحل ساخت بازی Resident Evil 4 Remake با مشکل مواجه شده است

مهدی ملکی 5 بهمن 1399 2 دیدگاه
1,088 بازدید

کپکام طی دو سال گذشته برخی از بهترین آثار خود را با موفقیت بازسازی کرده است و مخصوصاً در امر Resident Evil 2 این موضوع تبدیل به یک موفقیت همه‌جانبه شد. بنابراین پس از عرضه ریمیک Resident Evil 3 اصلاً عجیب نیست که این شرکت به سراغ بازسازی Resident Evil 4 برود. این اثر یکی از تحسین شده‌ترین بازی‌های تاریخ به شمار می‌آید که احتمالاً درون مجموعه نیز محبوب‌ترین عنوان محسوب شود. بنابراین ساخت یک بازسازی در خور توجه بسیار دشوار به نظر می‌رسد و گویا کپکام هم از این موضوع آگاه است.

وب‌سایت VGC که پیش‌تر خبر از ساخت این ریمیک بسیار محبوب شرکت کپکام داده بود، به تازگی گزارش کرده که روند ساخت این نسخه تغییرات اساسی را تجربه کرده است و باری دیگر آغاز خواهد شد. ظاهراً این موضوع به دلیل اختلاف نظرهای شرکت کپکام با تیم سازنده یعنی  M Two بوده است. اگرچه بازی Resident Evil 3 از لحاظ تجاری بسیار موفق بود، اما انتقادهای زیادی بر آن وارد شد و این استودیو تصمیم گرفت که نسخه چهارم را با تغییرات کم‌تر و وفاداری بیشتری به نسخه اصلی بسازد.

Resident Evil 4 Ultimate HD Editionبا این حال به نظر می‌رسد که کپکام از این رویه استقبال نکرده و خواهان ایجاد تغییرات بیشتری است. در نتیجه گمانه‌زنی می‌شود که اکنون مسئولیت این استودیو تقلیل یافته و زمان عرضه ریمیک نسخه چهارم از سال 2022 به سال 2023 میلادی موکول شده است. به هر صورت موفقیت‌های نسخه دوم و فروش خوب نسخه سوم، می‌تواند حساسیت‌های عظیمی را برانگیزد.

در نهایت باید ذکر کرد که مانند همیشه این گزارش هم در رده شایعات قرار می‌گیرد و نمی‌توان به آن استناد کرد. طبق داده‌هایی که طی هک سرورهای کپکام منتشر شد، می‌توان گفت که توسعه نسخه ریمیک Resident Evil 4 به گونه‌ای تایید شد. اگر این گزارش حقیقت داشته باشد، اصلاً نمی‌توان در مورد کیفیت اثر نهایی بحث کرد و تنها باید منتظر نتیجه نهایی کار باقی ماند

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    parsa

    مهمان

    فقط خدا خدا میکنم که مثل رزیدنت ایول ۳ خرابش نکنن
    این بازی واقعا حیف هست که خراب شه
    شاهکار بیش نیست….

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Mosi در پاسخ به parsa

      مهمان

      اره دقیقا ?