بسته الحاقی Resident Evil 4 Remake
یحیی رحیمی

بسته الحاقی ویژه‌ای برای Resident Evil 4 Remake منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 29 اسفند 1401 بدون دیدگاه
2,633 بازدید

داسک گولم از افشاگرهای مشهور بازی‌های ویدیویی در توییت تازه‌ای به بسته الحاقی Resident Evil 4 Remake اشاره کرده است. او مدعی است که کپکام در حال برنامه‌ریزی برای انتشار یک محتوای جداگانه به‌صورت پولی است و قرار است که این دی‌ال‌سی که Separate Ways نام دارد، تا پایان سال میلادی منتشر شود.

گفتنی است Separate Ways در اصل یک کمپین داستانی فرعی برای بازی رزیدنت اویل 4 بود که امکان کنترل شخصیت آدا وانگ (Ada Wong) را می‌داد. بازی‌کننده باید او را از وقایع ناگوار نجات می‌داد و خط داستانی ویژه‌ای را پیش می‌برد. این محتوا در اصل به‌صورت رایگان برای بازی اصلی منتشر شد، اما افشاگر رزیدنت اویل نظر دیگری دارد. او می‌گوید که این محتوا به‌صورت پولی منتشر خواهد شد، اما آپدیت‌هایی مانند Mercenaries و نسخه واقعیت مجازی برای هدست PSVR 2 رایگان خواهند بود.

فرد دیگری چند هفته پیش موفق به یافتن بسته الحاقی تزئینی رزیدنت اویل 4 در فروشگاه ایکس‌باکس شد و این نشان داد که بازی هنگام انتشار، یک سری محتوای اضافه و تزئینی خواهد داشت که بازی‌کنان می‌توانند با خرید آن، تجربه‌ای متفاوت داشته باشند. البته بازی Resident Evil 4 Remake دارای نسخه دیجیتال دلوکس است، اما این نسخه شامل محتوای پس از انتشار و سیزن پس نیست.

بسته الحاقی Resident Evil 4 Remake

بسته الحاقی Resident Evil 4 Remake

درصورتی‌که ادعای این افشاگر صحیح باشد، شرکت کپکام باید دی‌ال‌سی جدید را به‌صورت جداگانه و پولی بفروشد. این اتفاق برای محتوای Shadow of Rose هم رخ داد و بازی Resident Evil Village یک محتوای جدید در سال گذشته دریافت کرد. کپکام برنامه‌ریزی کاملی برای بازی چهارم دارد و امیدوار است بتواند رکوردهای فروش مختلفی را جابه‌جا کند. فرایند تبلیغاتی عظیمی نیز آغاز شده است و چنین کارهایی برای بازسازی بازی‌های قبلی این سری انجام نشد.

بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک روز جمعه، چهارم فروردین منتشر خواهد شد. نمرات و نقد Resident Evil 4 Remake نشان داد که با یک شاهکار روبه‌رو هستیم و کیفیت بازی اصلی به اوج رسیده است. این بازی در حال حاضر جزو بهترین عناوین سال 2023 است و تجربه آن از لحاظ متاکریتیک، الزامی است. گفتنی است بازی جدید برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر منتشر می‌شود. البته نسخه PS4 نیز در راه است، اما نسخه ایکس‌باکس وان تائید نشده است. دمو رایگان بازی برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس است و اگر می‌خواهید بدانید آیا بازی ارزش خرید را دارد یا خیر، بهتر است دمو را دانلود کنید.

کپکام گفته است که بازی Resident Evil 4 Remake به‌روزرسانی ویژه‌ای هنگام انتشار دریافت می‌کند. این آپدیت به‌منظور برطرف کردن مشکل افکت باران و دیگر باگ‌ها منتشر خواهد شد. این بازی همانند دیگر آثار کپکام از دنوو پشتیبانی می‌کند و انتشار کرک آن در روزهای اولیه غیرممکن است. امپرس هیچ واکنشی به این بازی نشان نداده است و مشخص نیست آیا را کرک خواهد کرد یا خیر.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.