یحیی رحیمی

اطلاعات جدید Resident Evil 3: از پایان بندی تکی تا مودهای مختلف

یحیی رحیمی 20 دی 1398 بدون دیدگاه
1,120 بازدید

Capcom تا به حال در مورد تغییرات ایجاد شده در بازی Resident Evil 3 صحبت کرده است و به نظر می رسد که بازسازی این عنوان نسبت به Resident Evil 2 بسیار گسترده تر و غنی تر باشد. هر چه باشد تغییرات واضحی در بازی ایجاد شده است و از جمله آن‌ها می توان به تغییر دوربین، مودها مختلف و البته شخصیت های بازی اشاره کرد. اخیرا اطلاعاتی در مورد این بازی منتشر شده است و برای فهمیدن آن همراه ما باشید.

تولید کننده بازی Resident Evil 3 اخیرا مصاحبه ای با مجله رسمی PlayStation داشته است و در مورد بخش های مختلفی از بازی صحبت کرده است. او در ابتدا گفته است که برعکس نسخه اصلی، داستان این بازی دارای پایان بندی های مختلف نیست و شاهد یک پایان هستیم و به نوعی داستان خطی است. اگر نسخه اورجینال را بازی کرده باشید، شاهد یک سری تصمیم گیری ها بودیم و همین جهت داستان را تغییر می داد و در آخر یک سری پایان مختلف ایجاد می کرد.

جدا از آن مود Mercenaries نیز از Resident Evil 3 حذف شده است. این مود در نسخه PS1 بازی وجود داشت و از جانب طرفداران و منتقدان نیز استقبال خوبی از آن شد. به هرحال این مود دیگر وجود ندارد و به جای آن Resident Evil: Resistance جایگزین شده است که یک حالت آنلاین است و گروهی چند نفره را مقابل یک فرد قرار می دهد و باید از دست تله ها و برنامه هایی که او برای این تیم می ریزد فرار کرد.

او در مورد شهر Raccoon City داخل بازی هم صحبت کرده است و به نظر در نسخه بازسازی شده، شاهد شهر بزرگ تری خواهیم بود:

بازی هنوز جهان باز نیست و همچنین بازیکنان نمی توانند ارد تمامی ساختمان هایش شوند اما آزادی عمل بیشتری را شاهد خواهیم بود. می توانید وارد مناطق مختلفی شوید و همچنین نسبت به نسخه اصلی فضای بیشتری برای گشتن داشته باشید البته یادتان باشد که مشخص نیست چه چیزی در گوشه و کنار این شهر قرار دارد.

بازی Resident Evil 3 روز سوم آوریل برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.