دانلود بازی GreedFall برای PS5
دانلود بازی GreedFall برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی GreedFall برای PS5

پارسی گیم 27 مهر 1400 بدون دیدگاه
707 بازدید

دانلود بازی GreedFall برای پلی استیشن 5

استودیو Spiders در نسل فعلی کنسول‌ها سرش حسابی شلوغ بوده است و دو بازی جالب به نام‌های Bound by Flame و The Technomancer را توسعه داده است. این دو بازی درنهایت جذابیت خود از آن بلاغت ممکن محروم بودند و حالا سومین بازی استودیو به نام GreedFall سر درآورده است و می‌خواهد هر آنچه بوده است را با خود بشوید و آینده‌ای خوب برای استودیو بسازد. دنیا درگیر دسته‌ها و فرقه‌های مختلفی است و لازمه زنده ماندن همه، ایجاد تعادل و تعامل میان این قبایلی است که از موجودات فضایی تا انسان‌ها و حیوانات عجیب را شامل می‌شود.

بازی GreedFall شمارا در نقش فردی به نام De Sardet قرار می‌دهد که البته می‌تواند بر اساس انتخاب شما زن یا یک مرد باشد. او به‌نوعی یک دیپلمات است و کارش نیز صحبت و حفظ تعادل میان قبایل مختلف است. جزیره Teer Fradee پر از کلونی‌های مختلف از انسان و هیولاست و برعکس محیط خوش آب‌وهوایش، تنش‌ها میان این قبایل فوق‌العاده شدید است و هرکدام می‌خواهد حمله‌ای همه‌جانبه به ملت کناری‌اش داشته باشد و خاک آن‌ها را به منطقه خود اضافه کند. این وسط شما کار سختی روی دوش دارید و برای زنده نگه‌داشتن رویی‌ای زندگی در این جزیره، باید با جان خود را نیز وسط قرار دهید. ازآنجاکه شما یک دیپلمات هستید، حرفه سخنرانی و صحبت را به‌خوبی بلدید به همین دلیل هر بار یک سری گزینه‌های مختلف پیش رویتان باز می‌شود و دیالوگ خود را از میان آن‌ها انتخاب خواهید. کرد.

GreedFall با تکیه‌بر ژانر نقش‌آفرینی به عنوانی فوق‌العاده تبدیل‌شده است و همان ابتدا که ویژگی‌های شخصیتی خود را انتخاب می‌کنید، عمق بازی را درک خواهید کرد. تصمیماتی که در بازی اختیار می‌کنید فوق‌العاده روند داستان را تغییر می‌دهد و ممکن است به‌یک‌باره در عمق یک اتفاق بد گیر بیفتید و دو ملت را علیه یکدیگر بشورانید. دشمنانی از انسان تا هیولا پیش روی شما قرار می‌گیرند و باید به‌نوعی آن خنجر خود را در قلبشان فروکنید و آن‌ها را به دنیایی دیگر بفرستید. دنیای GreedFall فوق‌العاده هنری و جذاب است و جلوه‌های بصری آن شمارا درگیر خود خواهند کرد. استودیو برای سومین بازی خود هر آنچه توانسته را به کار گرفته است و بازی سرگرم‌کننده و جذاب را ارائه کرده است که به‌خوبی طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی را به خود جذب خواهد کرد. دنیا در شرف یک جنگ بزرگ است و تنها شما می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

در ادامه برای دانلود بازی GreedFall با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Greedfall is an action role-playing game developed by Spiders and published by Focus Home Interactive. The game is set in 17th century-styled fantasy setting. It was released for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One on September 10, 2019. An island paradise has been discovered by colonial forces from several distinct nations from fictional lands, but with magic and monsters. You play as a neutral Human who recently arrived at the island, able to ally yourself with either the native Elves who inhabit the land, or any of the foreign nations competing to conquer and colonize the “new” land, while also trying to find a cure to a mysterious illness that plagues you and those close to you.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.