دانلود بازی Drizzlepath Deja Vu برای PS5
دانلود بازی Drizzlepath Deja Vu برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Drizzlepath Deja Vu برای PS5

پارسی گیم 8 آذر 1400 بدون دیدگاه
424 بازدید

دانلود بازی Drizzlepath Deja Vu برای پلی استیشن 5

بازی‌های مستقل امروز به‌تنهایی صنعت بازی‌های ویدیویی را سرپا نگه داشته‌اند. هر روز انتشاری ناموفق از سازندگان بزرگ را شاهد هستیم که طرفداران بی‌شمارشان را ناامید می‌کنند اما از آن‌طرف، استودیوهای کوچک با ارائه عناوین جذاب و پرمحتوای خود، این جاهای خالی را پر می‌کنند. یکی از سبک‌های جذاب برای ساخت عناوین مستقل، سبک Walking Simulator است که در آن بازیکن دائم باید در حال حرکت، گشت‌وگذار و پیدا کردن مکان‌های جدید باشد. بازی Drizzlepath Deja Vu از استودیو Tonguc Bodur عنوانی ماجرایی در همین سبک و سیاق بوده که روایت‌های سرگرم‌کننده‌ای از یک دنیای زیبا را برای شما آماده کرده است.

شما در این بازی سفر مردی تنها به ارتفاعات یک کوهستان را تجربه خواهید کرد. او در این سفر تلاش می‌کند که حقیقت وجودش را پیدا کند و در طول مسیر، با ماهیت اصلی زندگی و حیات آشنا خواهد شد. در این مسیر ماجراها و مناظر بسیاری در انتظار شما است و رسیدن به مقصد نهایی، نیاز به پشتکار زیادی دارد. آیا حاضر هستید در کنار این مرد تنها، راز اصلی زندگی را درک کنید؟

گیم پلی بازی در سبک Walking Simulator و با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده است. شما تمام تجربیات داخل بازی را با قدم زدن و گشت‌وگذار در محیط‌هایش به دست خواهید آورد. سازنده این بازی تا به حال بیش از 10 عنوان جذاب و مستقل را منتشر کرده که در این بازی، اشاراتی به‌تمامی آن‌ها را پیدا خواهید کرد. روایت داستانی توسط صداگذاری زیبایی به خورد شما داده می‌شود و اتمسفر محیط و مراحل، بسیار عمیق و گیرا طراحی شده‌اند. از لحاظ مدت‌زمان گیم پلی، بازی بسیار کوتاه بوده و برای اتمام آن شاید کمتر از نیم ساعت زمان صرف کنید. این بازی، تجربه‌ای کوتاه و لذت‌بخش از سفری جادویی به اعماق رازهای حیات است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Exo One و Outer Wilds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Drizzlepath Deja Vu با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

“Memory is an oddly circuitous thing, often dancing in its own circles. A snake perpetually eating its own tail. We can sometimes swear we’ve seen something before, in another life. Echoes of another existence, so familiar and yet…we’ve never been here before, have we?”
A man embarks on a journey toward the top of a mountain, to discover the truth of his existence. Along the way, he ponders the nature of life itself. Drizzlepath: Deja Vu is a spiritual revisitation of Tonguç Bodur’s very first game, Drizzlepath. Not so much a remake as a re-envisioning, as well as a celebration of the many games he has made since.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 2.35 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.