بازی Monster Hunter Rise
مهدی ملکی

با پیش‌خرید بازی Monster Hunter Rise به این موجودات دست یابید

مهدی ملکی 20 دی 1399 بدون دیدگاه
308 بازدید

اثر Monster Hunter Rise یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2021 میلادی محسوب می‌شود. این بازی در ماه مارس به صورت انحصاری تنها برای کنسول دستی سوییچ عرضه خواهد شد و به تازگی دمو کوتاهی را برای کاربران عرضه کرد که تا مرز پایین آمدن سرورهای شرکت نینتندو نیز پیش رفت. حال تصاویر جدیدی از موجودات حاضر در این بازی منتشر شده است که برای کاربران مذکور مناسب خواهد بود و احتمالاً تا مدتی دور و بر سرورهای نینتندو نپلکند!

آن‌گونه که مشخص شده است این بازی دارای یک موجود گربه‌مانند به نام Palico و البته متضادش یعنی یک موجود سگ‌مانند به نام Palamute است. تایید شده است که اگر شما این بازی را پیش خرید کنید، افزون بر موارد ذکر شده، به زرهی دست خواهید یافت که با فضای هنری این عنوان تطابق چندانی ندارد و به سمت دنیای واقعی متمایل است. در حقیقت جدا از این زره، این موجودات به شکل‌های دیگری تبدیل می‌شوند و شاهد تبدیل شدن Palamute به یک موجود عظیم طلایی رنگ و از آن سو تبدیل شدن Palico به یک گربه جنگلی خواهید بود.

بازی Monster Hunter Riseکپکام در جدیدترین ویدیو خود که به تازگی منتشر کرده است، این حیوانات را به نمایش می‌گذارد که به حالت برانگیخته خود تبدیل می‌شوند؛ در این صورت Palamute هنوز مانند یک سگ طبیعی ولی بسیار بزرگ است در صورتی که Palico از شکل طبیعی خود خارج می‌شود و بیشتر به یک موجود سورئال شباهت دارد.

بازی Monster Hunter Rise همان‌طور که اشاره شد در تاریخ 26 مارس سال 2021 میلادی یا به عبارتی 6 فروردین سال 1400 برای تنها برای کنسول دستی نینتدو سوییچ عرضه خواهد شد. دمو این بازی از مدتی پیش عرضه شده و تا تاریخ 1 فوریه یا همان 13 بهمن سال جاری در دسترس قرار دارد. در حال حاضر هیچ خبری درباره نسخه پلتفرم‌های دیگر منتشر نشده است.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.