یحیی رحیمی

استدیو Respwan از احتمال انتشار Apex Legends روی Nintendo Switch می گوید

یحیی رحیمی 24 فروردین 1398 بدون دیدگاه
593 بازدید

از زمانی که ژانر بتل رویال معروف شد و بازی های جذاب زیادی در این ژانر منتشر شد، کاربران Nintendo Switch مدام درخواست پورت کردن این بازی ها برای کنسولشان را داشته اند و تقریبا این تلاش ها نیز بیهوده بوده است و تنها Fortnite نسخه ای مخصوص این کنسول را عرضه کرده است. بازی Apex Legends با انتشار خود تمام قواعد را تغییر داد و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد.

همین موضوع باعث شد که کاربران نینتندو درخواست پورت کردن چنین بازی کنند و به نظر می رسد که چنین اتفاقی به این زودی ها نخواهد افتاد. Respawn Entertainment گفته است که این بازی فعلا روی این کنسول به خوبی اجرا نمی شود. اخیرا یک کمپین جدید راه افتاده است و افراد مختلفی از سراسر عرصه ها به سوال های کاربران روی توییتر جواب می دهند.

در طول یکی از مصاحبه ها با Drew McCoy که مدیر پروژه استدیو است، از او سوال شد که چه زمانی شاهد عرضه Apex Legends برای Nintendo Switch خواهیم بود. او گفته است که از درخواست های مکرر کاربران با خبر است و می داند که همگی منتظر نسخه نینتندو این بازی هستند. اما او گفته است که فعلا قولی نمی دهد و به نظر می رسد که این بازی به خوبی روی Switch اجرا نمی شود.

یکی از مشکلاتی که EA با پورت بازی هایش روی Nintendo Switch دارد این است که موتور Frostbite روی این کنسول جواب نمی دهد و احتمالا دلیل به تاخیر افتادن پورت بازی های EA هم همین باشد. مطمئنم که طرفداران Apex و نینتندو از شنیدن این خبر خوشحال نخواهند شد و البته نباید امید خود را از دست داد. البته اگر چنین اتفاقی نیز بیافتد، به این زودی ها نخواهد بود.

نسخه های PS4، Xbox One و PC بازی Apex Legends به صورت رایگان در دسترس است و فعلا می توانید روی این پلتفرم ها بازی کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.