بازی Shadow of The Colossus
مهدی ملکی

سازنده Shadow of The Colossus تصویری از بازی جدید خود منتشر کرد

مهدی ملکی 16 دی 1399 بدون دیدگاه
773 بازدید

فومیتو اوئدا یکی از رهبرانی به شمار می‌آید که برخی از برجسته‌ترین آثار انحصاری شرکت سونی نظیر Ico، Shadow of The Colossus و The Last Guardian را رهبری کرده است. با وجود این که او اکنون در شرکت سونی خدمت نمی‌کند اما اشاره کرده بود که در استودیو مستقل genDesign همراه تیم قدیمی خود روی عنوانی جدید کار می‌کند که اندازه آثار پیشینش بلندپروازانه است.

پس اگر این را موقعیتی خوب در نظر بگیریم، اکنون می‌توانیم نگاهی هر چند کوچک به بازی بعدی او داشته باشیم. وب‌سایت رسمی این استودیو پیام تبریکی را برای سال نو پست کرده است که سه رقم ابتدایی «2021» به عناوین قبلی آن اشاره دارند ولی رقم آخر ناآشنا به نظر می‌رسد. این ارقام به بازی‌های Ico، Shadow of The Colussus و The Last Guardian اشاره می‌کنند ولی ما نام اثر چهارم که در رقم 1 قرار گرفته است را نمی‌دانیم.

این تصویر شخصی را نشان می‌دهد که گویا در یک محیط وسیع و کنار تخته‌سنگی ایستاده است. با وجود آن که مورد زیادی برای دیدن وجود ندارد و احتمالاً با یکی از تصاویر اولیه و مفهومی بازی جدید استودیو genDesign رو‌به‌رو هستیم اما کاربران با نگاهی اجمالی به آن می‌توانند انتظارات خود را منظم کنند.

استودیو Gendesign سازنده بازی Shadow of The Colossusدر اوایل سال 2020 میلادی مشخص شد که استودیو مذکور قرارداد همکاری را با اپیک گیمز تنظیم کرده است و ما به زودی شاهد تصاویر، جزئیات و صد البته بازی جدیدی خواهیم بود.

در این قراردادها توسعه دهندگان دیگری از جمله Play Dead و رمدی هم قرار داشتند که از لحاظ کیفیت آثار در رتبه‌های بالایی رده‌بندی می‌شود. Play Dead با ساخت بازی‌های Limbo و Inside از بزرگان ژانر عناوین مستقل و ماجراجویی به شمار می‌رود و استودیو رمدی هم به واسطه خلق آثاری متفاوت، فرهنگ خاص خود را پایه‌گذاری کرده است. باید منتظر بود و دید که عضو سوم این قرارداد چگونه عمل خواهد کرد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.