بازی Warframe
مهدی ملکی

شرکت تنستنت سازنده بازی Warframe را تصاحب کرد

مهدی ملکی 15 دی 1399 بدون دیدگاه
449 بازدید

کاربران بازی‌های ویدیویی همیشه بازی‌ها را دوست داشته‌اند و به تجربه آن‌ها عشق ورزیده‌اند؛ با این حال زمانی که پای پول و منافع مادی به میان می‌آید، بسیاری از سرگرمی‌ها تبدیل به تجارت می‌شوند و تجربه بازیکن در گرو خرج پول پیش می‌رود. شرکت تنسنت یکی از غول‌های بزرگ دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود که بسیاری از مواقع به سمت چنین سیاست‌هایی پیش رفته است اما بازی Warframe باز هم مستقل باقی خواهد ماند.

در سال 2014 شرکت هنگ‌کنگی Leyou اکثریت سهام Digital Extremes را خریداری کرد؛ حال به تازگی Leyou توسط تنسنت تصاحب شده است و بنابراین Digital Extremes نیز جزو از دارایی آن محسوب می‌شود. این شرکت توسعه دهنده اصلی بازی Warframe به شمار می‌آید که طی چند سال گذشته جمع وسیعی از کاربران را به سوی خود جذب کرده است. مسئولان این استودیو به تازگی اعلام کرده‌اند که آن‌ها فارغ از شرکت مادر و به طور مستقل عمل خواهند کرد:

ما به طور قاطعانه مستقل خواهیم ماند و توقع داریم که در بازی Warframe یا نحوه عمل کردنمان در استودیو تغییری ایجاد نشود و تنها به شما جامعه بازی‌بازان تعلق خواهیم داشت که در برداشتن هر قدم از زمان عرضه این بازی کنارمان بوده‌اید. تمرکز ما روی شنیدن خواسته‌های شما یعنی جامعه متعلق به ما، به‌روزرسانی سلاح‌ها، به‌روزرسانی Warframe بر اساس بازخوردتان و توسعه گونه‌ای از داستان‌های بزرگ، گیم‌پلی و فضای شگفت‌انگیز جدیدی که شما از ما انتظار دارید باقی خواهد ماند.

تنسنت از لحاظ درآمد بزرگ‌ترین شرکت مربوط به بازی‌های ویدیویی در سراسر جهان است که سهام عمده برخی از ناشران بزرگ غربی همانند سازنده League of Legends یعنی Riot، سازنده Clash of Clans یعنی Supercell و حتی سازنده Fortnite یعنی اپیک گیمز را در اختیار دارد.

تیم سازنده بازی مورد بحث اکنون به دنبال توسعه بازی برای کنسول‌های نسل بعد است و اگر واقعاً همان‌گونه‌ای پیش برود که کاربران می‌خواهند، مهم نیست که حقیقتاً چه کسی کارها را مدیریت می‌کند.

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.