دانلود بازی Warframe برای PS5
دانلود بازی Warframe برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Warframe برای PS5

پارسی گیم 9 آذر 1399 2 دیدگاه
4,523 بازدید

دانلود بازی Warframe برای پلی استیشن 5

در حال حاضر که بیشتر افراد به اینترنتی پرسرعت دسترسی دارند، استودیوهای بازی‌سازی نیز به این نتیجه رسانده است تا بازیکنان را از سراسر جهان به‌واسطه گیم پلی‌های آنلاین با یکدیگر روبه کنند و درنهایت شاهد نمایشی از برترین قدرت‌ها در گوشه، گوشه دنیا باشیم. بازی‌های بسیاری تاکنون در سبک‌های مختلف منتشرشده است که به کاربران این امکان را می‌دهند تا به‌صورت تیمی، همراه با دوستان خود یا به شکل انفرادی برای نمایش مهارت‌ها، وارد مأموریتی جذاب شوند و در کنار سرگرمی، هیجانی خاص را تجربه کنند. بازی Warframe یکی از جدیدترین بازی‌های سبک اکشن بوده که به بازیکنان خود اجازه می‌دهد تا دنیای آنلاین را در کنار دیگر بازیکنان تجربه کرده و مهم‌تر از همه، به‌صورت رایگان گیم پلی فوق‌العاده زیبا را تکمیل کنند. توسعه‌دهندگانی از استودیو Digital Extremes وظیفه طراحی و انتشار بازی را بر عهده داشته‌اند. طرح کلی این عنوان از سال 2000 در فکر و ذهن طراحان استودیوی نام‌برده شکل گرفت، زمانی که درحال‌توسعه بازی Dark Sector بودند.

Warframe یک بازی اکشن آنلاین است که شامل عناصر تیراندازی، RPG و حرکاتی مخفیانه می‌شود. بازیکن باید شخصیت خود را ایجاد کند که شامل یک واحد اصلی زره‌پوش به نام “Warframe” می‌شود. کاراکتر ایجادشده توانایی‌های ویژه‌ای ازجمله حمل سلاح‌های اساسی اولیه، ثانویه و دسترسی به یک سفینه را به بازیکن ارائه می‌دهد. از طریق کنسول سفینه، بازیکن می‌تواند هر یک از مأموریت‌های موجود را برای تکمیل کردن، انتخاب کند. در کنار این موضوع، یک بخش داستانی با مأموریت‌های بسیار، وجود دارد که در هرکدام از آن‌ها باید وظایف خاصی را در دیگر سیارات و قمرهای منظومه شمسی انجام دهید. با موفقیت در هر مأموریت، پاداش‌های ویژه‌ای دریافت خواهید کرد و به مزایای خاصی دسترسی خواهید داشت. می‌توان گفت که سفینه جهان اصلی بازی خواهد بود که با نام Tenno شناخته می‌شود. هر بازیکن جهان خاص خود را دارد که به‌واسطه سفینه می‌تواند عملکردهای مختلفی ازجمله مدیریت زرادخانه‌ای از تجهیزات، سفارشی کردن Warframe و سلاح‌ها، ساخت تجهیزات جدید را مدیریت کرده و همچنین به فروشگاه داخل بازی دسترسی داشته باشد.

شما مجبور نیستید به‌تنهایی مأموریت‌ها را تکمیل کنید. می‌توانید از سه دوست خود دعوت کرده تا با همکاری آن‌ها این کار را انجام دهید و یا در کنار 38 میلیون بازیکن دیگر که در جهان بازی وجود دارند به مبارزه مشغول شوید. به هر مأموریت رتبه‌ای داده می‌شود که میزان دشواری آن را نشان می‌دهد. مأموریت‌ها اهداف مختلفی دارند، به‌عنوان‌مثال در یک منطقه باید در پی شکست تعداد مشخصی از دشمنان باشید یا به جمع‌آوری داده‌ها از پایانه‌ها بدون فعال کردن هشدارها مشغول شوید و یا جذاب‌تر از همه نجات زندانیان و دفاع از نقاطی روی نقشه برای مدت‌زمان مشخصی. بازیکنان سرنگون‌شده ممکن است حداکثر چهار بار احیا شوند و یا به تعداد دفعات نامحدود توسط بازیکنان دیگر زنده شوند.

شاید فکر کنید خبری از ارتقاء و بهبود سلاح و تجهیزات نظامی نباشد، اما این‌گونه نیست و با بالا رفتن سطح بازیکن و همچنین در پایان هر مأموریت، شما می‌توانید سلاح و تجهیزات مبارزه‌ای خود را ارتقاء داده و بهبود بخشید تا در مراحل بالاتر قدرت بیشتری را برای رویارویی با دشمنان به نمایش بگذارید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های چندنفره اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Call of Duty Warzone و Fortnite را نیز برسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Warframe برای PS5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

With more than 30 Warframes, each fully customizable with their own unique abilities, you can create the perfect Warframe for you. Katanas. Crossbows. Flamethrowers. Expand your Arsenal with more than 300 diverse Weapons, then modify each one to match your playstyle. Slice and dice through hordes of enemies, or go in guns blazing, or sneak your way in — the choice is yours.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 44.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    s

    مهمان

    این بازی برای pc هنوز نیومده ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      سازنده بازی warframe در پاسخ به s

      مهمان

      چرا که اومده عزیز برو گوگل بزن warframe PC