بازی Age of Empires 4
مهدی ملکی

بازی Age of Empires 4 هنوز تحت توسعه قرار دارد؛ تاریخ انتشار به زودی

مهدی ملکی 15 دی 1399 بدون دیدگاه
676 بازدید

روند ساخت بازی Age of Empires 4 حدود سه سال پیش تایید شد؛ پس از آن اخبار زیادی منتشر نشده بود تا این که مایکروسافت در نمایش XO19 باری دیگر به آن اشاره کرد و سپس تاریخ تکرار شد؛ مدت‌ها از آن زمان گذشته و این شرکت آمریکایی لازم دانسته که به مراحل ساخت بازی اشاره کند. اگر شما هم از مخاطبان این مجموعه هستید باید به عرضتان برسانیم که بازی یاد شده هنوز تحت توسعه است.

رئيس استودیو World’s Edge به تازگی در وب‌سایت رسمی بازی تایید کرده است که این اثر روند توسعه خود را به خوبی سپری می‌کند:

ما در حال دست‌یابی به پیشرفت‌های خوبی در بازی Age of Empires 4 هستیم. نمی‌خواهم سبب حسودی شما بشوم ولی ما هر روز در حال تجربه بازی هستیم؛ هم در واشنگتن و هم در ونکوور. توسعه RTM روند جذابی دارد؛ مدتی طول می‌کشد تا سیستم‌های آن مانند هوش مصنوعی، اقتصاد، شبیه‌سازی، اجرا و بقیه موارد را پیاده کرد و سپس زمانی برای ایجاد هماهنگی بین آن‌ها نیاز است. با این حال زمانی که این اتفاقات رقم می‌خورند شما با یک بازی مواجه می‌شوید که نیاز به رفع مشکلات، تعادل و پولیش دارد؛ به هر حال اکنون هسته بازی در حال پیش‌روی است و بهترین قسمتش همین محسوب می‌شود که آن را شبیه یک Age of Empirs می‌کند.

ساخت بازی مورد بحث در سال 2017 همراه با عناوین Company of Heroes و Dawn of War تایید شد. استودیو World’s Edge به عنوان یک زیرمجموعه از مایکروسافت وظیفه توسعه و هدایت این سری را به عهده دارد.

بسیاری از هواداران امید دارند که این اثر در سال 2021 عرضه شود. با این حال هنوز تاریخ انتشار قطعی آن مشخص نشده است. به تازگی ویرایش مخصوص نسخه سوم این مجموعه منتشر شده و در تاریخی نه چندان دور شاهد عرضه یک DLC برای ویرایش مخصوص نسخه دوم خواهیم بود.

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.