Xbox-Series-X_S
مهدی ملکی

رئیس بخش Xbox علاقه‌ای به انتشار آمار فروش کنسول‌هایشان ندارد

مهدی ملکی 24 آبان 1399 بدون دیدگاه
338 بازدید

ممکن است که فروش زمان عرضه Xbox Series X بسیار هیجان‌انگیز به نظر برسد اما مایکروسافت اذعان می‌کند که به این خاطر توقع جشن گرفتن نداشته باشید. همچنین با توجه به اینکه پلتفرم Xbox دیگر قدم‌های خود را بیش از یک کنسول‌ها ساده برداشته و به یک بازار جهانی شامل سرویس‌های استریم و اشتراکی متصل شده است؛ شاید با در نظر گرفتن تعداد فروش کنسول‌ها، نتوانیم به آمار مناسبی از بازار Xbox دست پیدا کنیم.

آقای اسپنسر بارها به طور شفاف تائید کرده است که به دنبال درگیر کردن مخاطبان به بازی در هر مکانی است؛ مخصوصاً با سرویس‌های اشتراکی نظیر سرویس‌ گیم پس که امکانات زیادی را به مخاطب می‌دهد. او طی مصاحبه با Guardian توضیح می‌دهد که چرا با وجود شروع یک نسل دیگر، آن‌ها برنامه‌ای برای انتشار آمار فروش کنسول‌های پیشین خود ندارند.

من درک مPhil Spencerی‌کنم که عدم انتشار آمار شبیه تقلب به نظر می‌رسد و از این بابت معذرت می‌خواهم اما قصد ندارم که تمرکز تیمم روی آمار فروش کنسول‌ها معطوف شود. نتیجه اصلی اقدامات ما این‌گونه است که چند بازیکن را می‌بینیم و آن‌ها چقدر به بازی کردن می‌پردازند. این مسئله‌ای است که برند Xbox را هدایت می‌کند. اگر من شروع به مهم جلوه دادن چیز دیگری کنم، هم به طور عمومی و هم به طور داخلی، تمرکز ما را تغییر می‌دهد؛ مثلاً موضوعاتی مانند قابلیت Backward کم اهمیت‌تر به نظر می‌رسند. انتشار بازی‌هایمان برای PC خودش می‌تواند دلیلی بر این باشد که بعضی افراد مجبور به خرید یک Xbox Series X نشوند. من سخت بر این موضوع باقی خواهم ماند. ما تعداد کاربرانمان را به صورت عمومی منتشر می‌کنیم. این آن چیزی است که می‌خواهم توسطش هدایت شویم؛ نه اینکه چند تکه پلاستیک که آن‌ها را به فروش رسانده‌ایم.

همچنین دراین‌بین از او سؤال شد که اگر Xbox Series X مقادیر بسیار بیشتری نسبت به PS5 به فروش برساند، آیا شروع به عرضه آمار خواهید کرد؟

می‌توانم قول بدهم که این کار را نخواهم کرد.

کنسول‌های Xbox Series X/S چند روز پیش در تاریخ 20 آبان به صورت جهانی عرضه شدند و بسیاری از بازی‌های سرویس گیم پس از طریق Xcloud در دسترس کاربران اندروید و رایانه‌ها قرار دارد. برای ملحق شدن به برند Xbox، بر خلاف پلتفرم‌های رقیب، انتخاب‌های بسیار گسترده‌ای در دسترس است.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.