بهترین بازی‌های 2020
مهدی ملکی

بهترین بازی‌های سال 2020 از نظر وب‌سایت Games Radar مشخص شد

مهدی ملکی 13 دی 1399 بدون دیدگاه
834 بازدید

با اتمام سال 2020 میلادی تمام موسسه‌ها و وب‌سایت‌های فعال در حوزه بازی مشغول انتخاب بهترین‌های سال هستند. با وجود آن که این انتخاب‌ها تاثیری در شرایط استودیو و علاقه‌مندان یک عنوان ندارند اما می‌توانند مقداری از سختی‌های توسعه دهندگان و لذت‌هایی که کاربران تجربه کردند را بازگردانند. بنابراین در ادامه به بهترین بازی‌های سال 2020 از نگاه وب‌سایت معتبر و قدیمی Games Radar می‌پردازیم.

همان‌طوری که پیش از این بارها ذکر شده و باز هم ذکر می‌شود،‌ سال 2020 از لحاظ اتفاقات ناگوار اصلاً‌ خوشایند نیست اما بازی‌های عرضه شده در آن هرگز فراموش نمی‌شوند و در خاطرها بازی‌بازان می‌مانند. سالی بالاخره پس از مدت‌ها شاهد عرضه عناوین AAA و مستقل کنار یکدیگر بودیم و تمام تولیدکنندگان آثار انحصاری نیز نمایندگان قدرتمندی را در اختیار داشتند.

مایکروسافت عنوانی نظیر Ori and The Will of The Wisps را به بازار عرضه کرد که یک مترویدوانیای بسیار موفق و محبوب به شمار می‌رود؛ نینتندو با عرضه Animal Crossing: New Horizons و Mario Kart 8 Deluxe تمام دنیا را درگیر روند خود کرد و نشان داد که ایده‌های جدید همیشه جوابگو هستند. از آن سو سونی را داریم که نیازی به معرفی ندارد و بیشترین عناوین مورد نظر متعلق به پلتفرم‌های مقصد او بودند. مقداری تامل ما را به آثار مستقل نظیر Fall Guys و Hades می‌رساند که بسیار خوب پیش رفته‌اند و دیگر کسی را نمی‌توان یافت که آن‌ها را به خاطر نیاورد. در ادامه به 10 عدد از بهترین بازی‌های سال 2020 از نگاه وب‌سایت Games Radar می‌پردازیم که یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین رسانه‌های حوزه ویدیوگیم به شمار می‌آید.

فهرست بهترین بازی‌های سال 2020 از نظر وب‌سایت Games Radar

  1. Hades
  2. The Last of Us Part 2
  3. Assassin’s Creed Valhalla
  4. Spider-Man: Miles Morales
  5. Animal Crossing: New Horizons
  6. Ghost of Tsushima
  7. Call of Duty: Warzone
  8. Fall Guys
  9. Doom Eternal
  10. Astro’s Playroom

منبع: Games Radar

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.