راهنمای قدم به قدم بازی Assassin's Creed Valhalla
مهدی ملکی

اچیومنت‌های Assassin’s Creed Valhalla دوباره فعال خواهند شد

مهدی ملکی 26 آبان 1399 بدون دیدگاه
625 بازدید

بازی Assassin’s Creed Valhalla از عناوینی است که به تازگی به بازار بازی‌های ویدیویی عرضه شده است. یوبی‌سافت در طی این چند وقت اخیر تغییراتی را روی سرور‌های آنلاین خود اعمال کرد که طی آن‌ها سرویس‌های Uplay و Ubisoft Club با هم ترکیب و تبدیل به Ubisoft Connect شدند؛ همچنین طی این تغییرات، نحوه خرید اشتراک این سرویس جدید از Uplay+ به Ubisoft+ تغییر کرد. تغییر دیگری که در این حین رخ داد همراه با عرضه بازی Assassin’s Creed Valhalla در اوایل این هفته بود؛ یوبی‌سافت اچیومنت‌های این بازی را غیرفعال کرد.

بازیکنان پس از این اقدام، با مراجعه به صفحه بازی در Ubisoft Connect فورا متوجه حذف بخش اچیومنت‌ها از این صفحه شدند. این اتفاق در حالی پیش آمده است که بازی در ابتدای عرضه خود دارای این بخش بود. بعضی از بازیکنان در وب‌سایت Reddit گمانه زنی کرده‌اند که شاید حذف این اچیومنت‌ها برای آن رخ داده که یوبی‌سافت به تازگی تصمیم گرفته است که به فروشگاه اپیک هم ورود کند؛ اما این گمانه زنی‌ها با توجه به پشتیبانی اخیر فروشگاه اپیک از اچیومنت‌ها به کلی رد می‌شوند. البته باید در نظر گرفت که اچیومنت‌های FarCry 5 از دیگر بازی‌های یوبی‌سافت که روی سرویس Ubisoft Conncet هم دیده می‌شود، روی فروشگاه اپیک فاقد اچیومنت است.

بالاخره و بعد از بحث‌های بسیار، یوبی‌سافت در بیانیه‌ای تائید کرد که به جای اچیومنت‌ها، قرار است که از یک سیستم جدید به نام چالش‌ها رونمایی کند که با پیشرفت بازیکن، یک سری جوایز و XP را روی سرویس Ubisoft Connect برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد.

سپس یوبی‌سافت یک اعلامیه دیگر را روی انجمن خود منتشر کرد و این‌گونه به توضیح موضوع پرداخت:

ما مطلع هستیم که اچیومنت‌های بازی Assassin’s Creed Valhalla روی پلتفرم PC در دسترس نیست. این اتفاق غیر عمدی بود. ما به سختی در تلاش هستیم تا اچیومنت‌ها را فعال کنیم و وقتی اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گرفت، به شما اطلاع خواهیم داد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla هم اکنون برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC و گوگل استادیا منتشر شده است و به زودی شاهد بازگشت اچیومنت‌های نسخه PC به آن خواهیم بود.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.