بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

اولین DLC بازی Cyberpunk 2077 در اوایل سال 2021 منتشر خواهد شد

مهدی ملکی 12 دی 1399 2 دیدگاه
754 بازدید

ماجرای توسعه و عرضه بازی Cyberpunk 2077 مطمئناً به یکی از بزرگ‌ترین داستان‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی تبدیل خواهد شد. توسعه این اثر نزدیک به یک دهه طول کشید و پس از سال‌ها انتظار، یک موفقیت عالی در فروش و یک ناامیدی کامل در امر بهینه‌سازی بود؛ بسیاری از عملکردهای موعود بازی به حقیقت تبدیل نشدند و آثار زیادی از موارد ناتمام در آن نمایان است. به هر حال هیچ‌کدام  از این موارد نمی‌توانند ما را از سابقه خوب CD Projekt Red در امر پشتیبانی غافل کنند.

مدتی پیش از عرضه بازی اعلام شده بود که همانند اتفاقی که برای The Witcher 3 رخ داد، شاهد عرضه محتوای رایگان برای Cyberpunk 2077 نیز خواهیم بود. سازنده این اثر به تازگی با ایجاد یک صفحه برای DLC رایگان به سمت وعده‌های خود حرکت می‌کند.

در حال حاضر جزئيات بسیاری در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته و صفحه مذکور تنها به عرضه DLC در اوایل سال 2021 اشاره کرده است که می‌تواند تمام بازه زمانی سه‌ماهه اول را شامل شود. همان‌طور که در جریان هستید جدای از همه مشکلات بهینه سازی و جو منفی پیرامون بازی، پتانسیل‌های بسیار زیادی در این اثر نفته است و اگر شاهد پشتیبانی خوبی باشیم شاید آخرین عنوان CD Projekt Red تا سال‌ها کاربران را سرگرم کند؛ اتفاقی که پیش‌تر برای اثر موفقی مانند GTA V و اثر ناامید‌کننده‌ای مانند No Man’s Sky رخ داد و ثابت کرد که هیچ چیز غیرممکن نیست.

بازی مذکور در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است؛ البته باید در نظر داشت که سونی مدتی قبل نسخه دیجیتال این اثر را از روی فروشگاه خود حذف کرد و تا زمان بهبودهای مورد نیاز آن را باز نخواهد گرداند. شما به وسیله قابلیت Backward قادر به اجرای این بازی رو کنسول‌های نسل نهم نیز هستید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    ببخشید لینک نداره چطور نصبش کنم

    پاسخ دهید
    • مهدی ملکی

      مهدی ملکی در پاسخ به ابوالفضل

      نویسنده

      این DLC هنوز عرضه نشده دوست عزیر؛ منتظر اخبار بیشتری باشید