بازی‌های سرویس پلی استیشن پلاس ژانویه ۲۰۲۱
مهدی ملکی

بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس ماه ژانویه 2021 مشخص شدند

مهدی ملکی 11 دی 1399 بدون دیدگاه
468 بازدید

با وجود این که معمولاً شرکت مایکروسافت و زیر مجموعه آن ایکس باکس را برای ارائه خدمات مناسب تحسین می‌کنند اما شرکت سونی عناوین بسیار خوبی را برای حضور در سرویس‌های حال حاضر خود در نظر می‌گیرد؛ قدیمی‌ترین این‌ها، سرویس پلی استیشن پلاس است که اکنون بازی‌های ماه ژانویه، اولین ماه سال جدید میلادی آن مشخص شده‌اند.

همان‌طور که از زمان عرضه کنسول نسل نهمی سونی باید انتظار پشتیبانی مناسبی از آن را داشته باشیم، در ابتدا شاهد عرضه رایگان یک بازی پلی استیشن 5 هستیم. بازی Humaneater شبیه‌ساز آسیب رساندن یک کوسه به مردم عادی است؛ با این که بازی مذکور تنها برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس است ولی هیچ خبری از نسخه به‌روز شده آن نیست و بازیکنان مجبور به تجربه نسخه نسل پیشین آن هستند.

کاربران روی کنسول پلی استیشن 4 احتمالاً هنوز هم بخت خوبی دارند و قادر خواهند بود به لطف Shadow of Tomb Raider ادامه ماجراجویی‌های لارا کرافت را دنبال کنند؛ در نهایت شاهد رایگان شدن عنوان اکشن RPG جدید این سرویس اشتراکی به نام Greedfall هم هستیم که از لحاظ دریافت نمرات، عنوان نسبتاً متوسطی به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که هر دو این عناوین از طریق قابلیت Backward روی کنسول پلی استیشن 5 قابل تجربه هستند و اگر به کنسول نسل نهمی سونی دسترسی ندارید، با اضافه کردن آن‌ها به عناوین خودتان، بعداً به سراغشان بروید. در نهایت شاید لازم به ذکر باشد که این مورد تنها برای کابران نسل جدید قابل اجرا است و کاربران پلی استیشن 4 حتی نمی‌توانند نسخه نسل هشتمی عناوین مخصوص پلی استیشن 5 را تصاحب کنند.

عناوین ذکر شده از تاریخ 5 ژانویه 2021 میلادی یا به عبارت دیگر 17 دی‌ماه برای دانلود در دسترس قرار خواهند گرفت؛ کابران تا آن زمان می‌توانند عناوین رایگان ماه جاری سرویس پلی استیشن پلاس را به حساب خودشان اضافه کنند و تا مادامی که به اشتراک آن دسترسی دارند، از آن‌ها لذت ببرند.

منبع: Push Square

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.