دانلود بازی Maneater برای PS5
دانلود بازی Maneater برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Maneater برای PS5

پارسی گیم 11 شهریور 1400 2 دیدگاه
906 بازدید

دانلود بازی Maneater برای پلی استیشن 5

بیشتر ما فیلم آرواره‌ها ساخته کارگردان معروف، استیون اسپیلبرگ را مشاهده کرده‌ایم. کوسه‌ها یکی از خطرناک‌ترین حیوانات داخل اقیانوس‌ها به شما می‌روند که تابه‌حال جان غواصان و شناگران زیادی را گرفته‌اند. تمامی فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی به مبارزه با کوسه‌ها بر خواسته‌اند اما استودیو Tripwire Interactive پیشنهاد دیگری دارد. در بازی Maneater قرار است در نقش یک کوسه قرار بگیرید و وارد اقیانوس شوید. هدف اصلی شما در بازی خوردن تمامی موجودات زنده و به‌خصوص انسان‌هاست! نه‌تنها باید این کار را پی‌درپی انجام دهید، بلکه باید از آن لذت ببرید. انسان‌ها دلیل خوبی برای ترس از شما دارند و چه چیزی بهتر از این قدرت استثنایی برای سیر کردن شکم سیری‌ناپذیرتان؟

بازی Maneater یک عنوان اکشن جهان‌گستر است که اسم آن ماهیتش را تعریف می‌کرد. ایده اصلی آن است که به آدم‌خواری بپردازید و چهره خشونت‌آمیز کوسه‌ها را به بدترین شیوه ممکن نشان دهید. داستان بازی توسط یک رئالیتی شو روایت می‌شود. گروهی برای فیلم‌برداری برنامه شکار کوسه به اقیانوس سفر می‌کنند و روند شکار یکی از این آدم‌خوارها را با جزئیات نشان می‌دهند. برنامه‌های این گروه با حمله کوسه‌ها به هم می‌خورد و از همان‌جاست که ماهیت آدم‌خواری کوسه‌ها مشخص می‌شود. استودیو به دنبال واقعیت پردازی و ارائه یک دنیای رئال نیست، برعکس کل تمرکز تیم توسعه روی سرگرم کردن گیمر قرار دارد. به‌عنوان یک کوسه زخم‌خورده به انتقام خواهید پرداخت و برای خوردن انسان‌ها به ساحل و داخل شهر حمله خواهید برد. هفت منطقه خاص در بازی وجود دارد که هرکدام ظاهر مخصوص خودشان رادارند و ازآنجایی‌که ساختار جهان باز استفاده‌شده است، آزادی گردش در تمامی این محیط‌ها وجود دارند.

مأموریت‌های بازی Maneater به چند دسته ازجمله بلعیدن ماهی‌ها، بلعیدن انسان‌ها و خوردن یک‌گونه جانوری دیگری خلاصه می‌شود. کل مراحل بازی یک چرخه تکراری دارند که اتفاقات بامزه‌ای در طی انجام آن‌ها رخ می‌دهد. سیستم پیشرفت در بازی به‌خوبی طراحی‌شده است و شما ابتدا کنترل یک بچه کوسه را بر عهده‌دارید که باید با خوردن غذا و به دست آوردن انرژی، بزرگ و بزرگ‌تر شوید تا در آخر هیچ حریفی برای شما نه در دریا و نه در خشکی پیدا نشود. فکر نکنید همین‌طور می‌توانید انسان‌های بی‌گناه را بخورد و فرار کنید، یک سیستم دستگیری مشابه GTA وجود دارد که کار شمارا سخت خواهد کرد. درصورتی‌که به درجه خاصی برسید، شکارچی کوسه به دنبال شما خواهد آمد و روزتان را سیاه خواهد کرد. بازی Maneater به‌خوبی از پس ارائه حس کمدی و اجرای ایده خلاقانه خود برآمده است. در این سبک بازی‌های Destroy All Humans و Vampyr را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Maneater با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Experience the ultimate power fantasy as the apex predator of the seas – a terrifying SHARK! Maneater is a single player, open world action RPG (ShaRkPG) where YOU are the shark. Starting as a small shark pup you are tasked with surviving the harsh world while eating your way up the ecosystem. To do this you will explore a large and varied open world encountering diverse enemies – both human and wildlife. Find the right resources and you can grow and evolve far beyond what nature intended, allowing the player to tailor the shark to their play style. This is fortunate, because to get revenge on the cruel fisherman that dismembered you will take evolving into a massive shark, an apex predator of legends. Eat. Explore. Evolve.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    REZA.VI

    مهمان

    یک سوال به عنوان مثال من این رو دانلود کردم
    چیجوری باید بریزم روی کنسول؟
    یک سوال دیگه
    روی ps4 هم جواب میده؟
    و سوال آخر کرک کامپیوترش نیومده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به REZA.VI

      نویسنده

      سلام
      انتقال دیتا به PS5 مانند PS4 با برنامه PSX صورت میگیره.
      نسخه PS4 هم در سایت موجود هست.
      خیر هنوز کرک نشده.