بازی Spider-Man
مهدی ملکی

انتقال سیو بین نسخه PS4 و PS5 بازی Spider-Man فراهم شد

مهدی ملکی 3 آذر 1399 بدون دیدگاه
1,059 بازدید

زمانی که بازی Spider-Man چند سال پیش در مراسمی توسط سونی به نمایش درآمد، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که این بازی چنین موفقیتی را کسب کند؛ موضوع زمانی عجیب‌تر شد که این عنوان تنها پلی استیشن 4 توسعه یافت و حال بیش از 20 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است؛ در حالی که تنها یک پلتفرم از بازی میزبانی کرده است. این نکته‌ها این امر را واضح می‌کند که چرا باید استودیو سازنده به خوبی از بازی پشتیبانی کند و به نظر می‌رسد که به تازگی اقدامات مثبتی از سوی استودیو Insomniac Games در این زمینه رخ داده است.

استودیو Insomniac Games مدتی پیش از عرضه بازی Spider-Man Remastered قول داده بود که با یک آپدیت مشکل انتقال فایل‌های سیو را رفع خواهد کرد؛ یعنی ویژگی انتقال فایل‌های سیو از نسخه پلی استیشن 4 بازی به نسخه پلی استیشن 5 آن در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

حالا این آپدیت منتشر شده است و تیم توسعه‌دهنده با یک توییت آن را اعلام کرده‌ است. برای اینکه از این قابلیت بهره ببرید، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که هر دو نسخه موجود روی PS4 و PS5 به آخرین ورژن بازی آپدیت شده باشند. سپس از منوی اصلی نسخه PS4 می‌توانید سیو‌ها را روی فضای ابری آپلود کنید و در نسخه PS5 اقدام به دانلود آن‌ها کنید؛ با این کار تمام تروفی‌هایی که روی نسخه اصلی بازی گرفته بودید، در نسخه Remaster یا به عبارتی در نسخه پلی استیشن 5 هم برای شما آزاد خواهند شد.

همچنین تائید شده است که مشکلات مربوط به Rest Mode کنسول هم در این حالت برطرف شده‌اند؛ پیش از این گزارش‌هایی مبنی بر اینکه استفاده از Rest Mode در هنگام بازی کردن Spider-Man باعث کرش کردن دستگاه می‌شود، منتشر شده بود.

بازی Spider-Man Remastered هم‌زمان با عرضه کنسول پلی استیشن 5، برای آن در دسترس قرار گرفت و باری دیگر توانست نمرات نسخه اصلی را دریافت کند؛ نمراتی که خبر از یک بازی خیلی خوب می‌دهند.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.