دانلود بازی Raiders! Forsaken Earth برای PC
دانلود بازی Raiders! Forsaken Earth برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Raiders! Forsaken Earth برای PC

پارسی گیم 13 دی 1399 بدون دیدگاه
11,596 بازدید

دانلود بازی Raiders! Forsaken Earth برای کامپیوتر

گاهی وقت‌ها گذشت زمان باعث نمی‌شود تا قوانینی که از قبل بنیان‌گذاری شده‌اند از بین روند؛ آنچه که باعث شکل‌گیری جنگ‌های عمیق و بزرگ در قرن‌ها پیش بود، تصرف و به‌نوعی تجاوز به سرزمین‌های دیگر و از بین بردن قبیله‌های دیگر بود. هر دولت با روی کار آمدن، از قوانین جدیدی رونمایی می‌کرد که باعث می‌شد تا سرزمین‌ها و قبایل کوچک و کوچک‌تر شوند اما در یک‌زمان، رئیس قبیله‌ها تصمیم بر آن گرفتند تا با دولت جدید روبه‌رو شده و اجازه ندهند تا سرزمین آن‌ها کوچک و کوچک‌تر شود. البته تنها دولت نبود که باعث کوچک شدن سرزمین‌ها می‌شد، بلکه دیگر قبایل برای آنکه بتوانند منطقه خود را بزرگ‌تر کنند، به‌واسطه نبردهای جانانه با سایر قبیله‌ها، این کار را انجام می‌دادند. در حال حاضر، موقعیتی پیش‌آمده تا خود را در نقش رئیس یکی از قبیله‌ها قرار دهید و برای جلوگیری از غارت و کوچک شدن سرزمین تمام تلاشتان را به کار گیرید. در بازی Raiders! Forsaken Earth موقعیت‌های مختلفی پیش رویتان قرار خواهد گرفت تا هم در برابر حملات دشمنان دفاع و برای تصاحب زمین‌های رها شده بایر حملات جانانه‌ای را ترتیب دهید. توسعه‌دهندگانی از استودیو Creative Storm طراحی بازی را بر عهده داشته و کمپانی CreativeForge Games محصول نهایی را برای علاقه‌مندان به بازی های استراتژیک منتشر کرده است.

در این بازی زمین بایری به شما داده شده است که باید از آن در برابر دشمنان مختلف محافظت کنید. قطعه زمین بایر شما در معرض تهدیدهای بسیاری قرار دارد که از جمله آن‌ها باید به شخصیت ژنرال ماکسیمیلیان مونتگومری اشاره کنیم. طبق دستور مقامات دولتی جدید، این بخش از زمین‌های بایر جزو اموال دولت بوده و باید به آن‌ها بازگردانده شود، اما این موضوع برای شما خوشایند نیست. یک‌صد و بیست روز فرصت دارید تا مهاجمان خود را آماده کرده و مخفیگاهی استراتژیک را ایجاد کنید. زمان از همین حالا برای شما شروع شده است پس فرصت را از دست ندهید.

کار را با ایجاد یک شخصیت آغاز کنید؛ ویژگی و گزینه‌های مختلفی برای ساخت کاراکتر موردعلاقه خود وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها به‌خوبی استفاده کنید. مشخص کنید که شخصیت شما مرد است یا یک زن قهرمان، ظاهر او به چه شکل است، کلاه می‌گذارد، ریش و سبیل دارد و یا هر چه در فکر خود دارید. پس از آن باید به سراغ تجهیزاتی بروید که باعث می‌شود تا او به یک رئیس قبیله قدرتمند تبدیل شود. بهترین سلاح‌ها، مهمات و ابزارهای جنگی در دسترس خواهند بود. پس از ایجاد شخصیت خود، باید به سراغ جمع‌آوری تیمی از بهترین مبارزان بروید؛ مدیریت را به دست گیرید و تجهیزات را برای عملکرد بهتر به سطوح بالاتری ارتقاء دهید. اگر به دنبال کسب منابع هستید، باید سلاح‌ها را به کمربسته و خود را برای حمله و غارت دیگر قبایل و سرزمین‌ها آماده کنید. بدین واسطه می‌توانید معادن سنگ و سایر صنایع باارزش را به دست آورید؛ اما باید در یادداشت که وقتی شما می‌توانید به دیگر قبایل حمله کنید، بی شک افرادی هستند که به شما حمله‌ور شوند، پس باید از نظر دفاعی نیز خود را تقویت کنید و با مزدوران و نهادهای نظارتی محلی که برای جلوگیری شما فرستاده شده‌اند، مبارزه کنید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژی و نقش‌آفرینی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Empire of Sin و Crown Trick را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Raiders! Forsaken Earth با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 1.2GHz or equivalent processor
Memory: 1024 MB RAM
Storage: 1300 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 2GHz or Higher
Memory: 2048 MB RAM
Storage: 1300 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Raiders! Forsaken Earth is a post-apocalyptic single-player strategy game by the maker of the Age of Gladiators. The wasteland doesn’t need another hero…
You are the fearsome commander of the your raiders; the boss. Engage in duels, terrorize both your men and your enemies, and build your physical and mental attributes toward the eventual goal of total domination of the wasteland.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.